توضیحات سیداحمدخاتمی در باره حاشیه های ایجادشده پیرامون اظهاراتش در باره هاشمی و امربه معروف

آمدن یا نیامدن آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برای ریاست خبرگان، موضوعی است که سیداحمد خاتمی آن را برای اولین‌بار کلید زد. او گفته بود «آنطور که من خبر دارم جناب آقای هاشمی‌رفسنجانی در برخی جلسات گفته‌اند که تمایلی به ریاست ندارند.» اما از آنجا که این خبر با تکذیب آیت‌الله‌ مواجه شد، احمد خاتمی روز گذشته برای خبری که نقل کرده ‌بود، دلایلی آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک او در گفت‌وگوی خود با خبرگزاری «فارس» اعلام کرد که این حرف را برای مدح آیت‌الله هاشمی گفته‌ ‌است. او در این گفت‌وگو تاکید کرد که این مدح علمای ماست که تمایلی به ریاست ندارند. او ادامه می‌دهد که «همانند همین حرف را برای آقای هاشمی‌رفسنجانی نیز گفتم و به نظر خودم ایشان را مدح کردم اما به‌خاطر این جزع و فزع برخی افراد که دوست دارند ایشان کاندیدا باشد، می‌گویم آقای هاشمی هم کاندیدا باشد.»

احمدخاتمی در گفت‌وگوی خود با برنامه‌ای در شبکه «العالم» از نیامدن هاشمی خبر داده بود. اما یک منبع نزدیک به هاشمی با تکذیب این خبر گفته بود که «آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی درباره کاندیداشدن برای ریاست مجلس خبرگان‌رهبری نه‌تنها چنین مطلبی نگفته‌اند، بلکه در پاسخ به سوالی در همین زمینه گفته‌اند درصورتی‌که بعضی افراد که آنها را برای ریاست خبرگان صالح نمی‌دانم قصد کاندیداشدن داشته باشند، آمادگی خود را برای کاندیداتوری ریاست این مجلس اعلام خواهم کرد.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −    =  57