هراس رژیم صهیونیستی از تهاجم سایبری ایران

معاونت حفاظت اطلاعات وزارت امورخارجه اسرائیل دستورالعملی را در خصوص تهاجمات سایبری علیه این رژیم صادر نمود که در آن به افزایش شدید حملات در جهت هک و از کار انداختن سایت‌ها با هدف اخلال در ارائه خدمات دولتی و دسترسی به اطلاعات محرمانه، اعتراف و شدیداً ابراز نگرانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،معاونت حفاظت اطلاعات وزارت امورخارجه اسرائیل دستورالعملی را در خصوص تهاجمات سایبری  علیه این رژیم صادر نمود که در آن به افزایش شدید حملات در جهت هک و از کار انداختن سایت‌ها با هدف اخلال در ارائه خدمات دولتی و دسترسی به  اطلاعات محرمانه، اعتراف و شدیداً ابراز نگرانی شده است.
در این دستورالعمل به کارکنان تذکر داده شده که بازکردن ایمیل‌های ناشناسی که ظاهراً از سوی اسامی آشنا دریافت می شود، می‌تواند منجر به آسیبهای جدی امنیتی برای آن رژیم شود.
 
چندی پیش کنفرانسی با عنوان امنیت سایبری با محوریت جلوگیری از حملات سایبری در فلسطین اشغالی برگزار گردید که بنیامین نتانیاهو نیز در آن به سخنرانی پرداخته و ایران را بزرگترین خطر در حوزه سایبری برای اسرائیل خوانده بود.
 
اسرائیلی ها بر این باورند که جمهوری اسلامی با حمایت از این اقدام تاکنون موفق شده است به هزاران برگ اسناد سری و محرمانه آن رژیم دسترسی پیدا کرده و از جمله اسامی برخی منابع پنهان موساد در کشورهای عربی را شناسایی کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1