فدراسیون هنوز یک ریال هم به ما نداده است

هیأت دو و میدانی استان تهران تا کنون تلاش‌های زیادی برای حفظ و دوام این رشته انجام داده، به طوری که امسال تیم تهران از بین 24 تیم شرکت کننده توانسته جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،هیأت دو و میدانی استان تهران تا کنون تلاش‌های زیادی برای حفظ و دوام این رشته انجام داده، به طوری که امسال تیم تهران از بین 24 تیم شرکت کننده توانسته جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.
 
وی افزود: امسال هفت دوره کلاس مربیگری انجام شده که تا پایان سال برگزاری چند دوره دیگر در دستور کارمان قرار دارد، همچنین امکانات لازم را برای ورزشکارانمان از جمله قفسه پرتاب دیسک و چکش، دایره پرتاب دیسک، زمین و دیگر تجهیزات آماده و تجهیز نمودیم تا علاوه بر بالا بردن انگیزه دو و میدانی کاران و پیشبرد هدف به سمت حرفه‌ای شدن، بتوانیم این ورزش پایه و مادر را گسترش دهیم.
 
گودرزی تصریح کرد: تا کنون هیچ نوع حمایتی از سوی فدراسیون و اداره کل ورزش جوانان به ما تعلق نگرفته است، البته آقابیگ به ما قول هایی داده‌اند که امیدواریم به سرانجام برسد.  
 
رییس کمیته استقامت اظهار داشت: ششم آذر ماه مسابقات کشوری دوی صحرا نوردی جوانان و نوجوانان در بخش بانوان با میزبانی اصفهان را برگزار خواهیم کرد و همه‌ی استان‌ها باید نماینده‌ای را اعزام کنند.  
 
همچنین در مسابقات المپیک ساحلی آسیا نفراتی را در بخش دوی صحرا نوردی اعزام خواهیم نمود که25 آبان، دونده‌های کشورمان با دیگر کشورهای آسیایی به رقابت خواهند پرداخت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  2