اینترنت رایگان در نمایشگاه مطبوعات

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی برگزار می‌شود که برای تمامی غرفه‌ها اینترنت رایگان به شکل بیسیم وای‌فا در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی برگزار می‌شود که برای تمامی غرفه‌ها اینترنت رایگان به شکل بیسیم وای‌فا در نظر گرفته شده است.

در بیستمین نمایشگاه مطبوعات خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها که از فردا – 17 آبان ماه، برگزار خواهد شد، همه غرفه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها‌،روزنامه‌ها و سایر غرفه‌ها از اینترنت رایگان به شکل بی‌سیم وای‌فای برخوردار هستند. همچنین اعلام شده است که بازدیدکنندگان از نمایشگاه مطبوعات به محض ورود به سالن مصلی می‌توانند از اینترنت رایگان نمایشگاه بهره‌مند شده و از خدمات غرفه‌ها نیز استفاده کنند.

همچنین اعلام شده است که غرفه‌ها و بازدیدکنندگان بیستمین نمایشگاه مطبوعات برای استفاده از اینترنت رایگان هیچ محدودیتی نخواهند داشت و اینترنت در این نمایشگاه به شکل پرسرعت طراحی شده است.

سالن مصلای تهران در حال حاضر دارای اینترنت رایگان به شکل بی‌سیم وای فای است و از فردا – 17 آبان ماه که بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها افتتاح می‌شود برای استفاده از اینترنت رایگان به غرفه‌ها تخفیف داده می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  42