ورود دادستان به مسائل مجرمانه در صورت عدم توانایی وزارت ارتباطات

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادستان تهران قول داده اگر وزارت ارتباطات نتواند، وارد شده و جلوی شیوع مسائل مجرمانه در شبکه‌های اجتماعی را بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای در در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤالی در مورد اتمام فرصت یکماه به وزارت ارتباطات در مورد پیگیری مصادیق مجرمانه شبکه‌های مجازی اظهار داشت: همانطور که مکرراً اعلام کرده‌ام دستگاه قضایی و انتظامی مؤظفند با جرایم مشهود برخورد کنند فرقی نمی‌کند که در فضای مجازی باشد یا در فضای غیرمجازی چرا که ما در این زمینه تکلیف داریم.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: صحبتی با دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص فضای مجازی داشته‌ایم که اعلام کرده‌اند نهایت تلاش خود را می‌کنند تا هم شبکه‌های اجتماعی را داشته باشیم و هم از موارد مجرمانه و فساد برانگیز چه در حوزه‌های اخلاقی و امنیتی جلوگیری شود.

وی افزود: در نشستی که قبل از پایان یک ماهه با وزیر ارتباطات داشتیم ایشان گفتند که ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم و قول می‌دهیم که ظرف مدت معقول و منطقی آینده مسئله حل شود.

اژه‌ای با بیان این مطلب که ظرف 7، 8 روز اخیر کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه دو جلسه داشته است، گفت: یک جلسه هم امروز برگزار شد و قول دادند که ظرف مدت کوتاه آینده بخش قابل توجهی از جرایم را در شبکه‌ها جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: در عین حال دادستان تهران قول داده اگر وزارت ارتباطات نتواند ایشان وارد شده و جلوی مسائل مجرمانه در شبکه‌‌های اجتماعی را خواهند گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  −    =  14