۸۰ میلیارد وسیله آنلاین می‌شوند

اپراتور آمریکایی AT&T می‌گوید برنامه‌های خود برای ارائه خدمات اینترنت وای – فای به مسافران پروازهای مختلف را تغییر داده و دیگر به دنبال ارائه این خدمات نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از سی نت، AT&T اعلام کرده بود که قصد دارد از سال آینده به مسافران پروازهای برخی خطوط هواپیمایی در آمریکا امکان دهد در حین مسافرت هوایی نیز از خدمات اینترنت بهره‌مند شوند.

در حال حاضر این خدمات توسط تعداد محدودی از شرکت‌های فناوری و مخابراتی ارائه می‌شود، اما به علت هزینه‌های بالا و کیفیت نه چندان چشمگیر مورد استفاده تعداد زیادی از مسافران قرار نگرفته است. علیرغم همه این مشکلات و به خصوص سرعت پایین ارائه خدمات مذکور در میان شرکت های هواپیمایی رو به افزایش است.

علت پایین بودن سرعت این خدمات استفاده از لینک‌های هوا به زمین یا سرویس های اینترنت ماهواره ای است که موجب می شود کیفیت اتصال به اینترنت چندان بالا نباشد. AT&T قصد داشت با استفاده از فناوری پیشرفته نسل چهارم LTE خدمات مذکور را ارائه دهد و مدعی بود سرعت این سرویس بالاتر از رقباست. البته این شرکت به رقم دقیق سرعت سرویس اینترنت خود اشاره ای نکرده است.

AT&T در سال های اخیر برای توسعه دامنه فعالیت های خود تلاش های زیادی به عمل آورده و از جمله اپراتور مکزیکی Iusacell را با پرداخت 2.5 میلیارد دلار خریداری کرده و همچنین به دنبال خرید شرکت خدمات تلویزیون ماهواره ای دایرکت تی وی می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  77  =  82