با سیناسل ۲۶خدمت بانکی انجام دهید

سیناسل خدمتی از بانک سینا در عرصه بانکداری الکترونیک برای مشترکین ایرانسل می باشد که بدون نیاز به نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه و فقط با گرفتن کد#727*قابل استفاده می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با استفاده از "سیناسل" می توان خدماتی نظیر انتقال وجه، مانده گیری، خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبوض، عملیات بین بانکی ساتنا و پایا، پرداخت اقساط تسهیلات و مدیریت چک را به انجام رساند.استفاده از خدمت موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده در هر کجا شارژ سیم کارت می خرید، قبوض خود را پرداخت می کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می دهید. در این روش مدت زمان انتظار جهت پاسخگویی بسیار کمتر از روش پیام کوتاه بوده و بر عکس پیام کوتاه هنگام دریافت، هیچ چیزی روی گوشی تلفن همراه ذخیره نمی شود.

 مزیت ها:
سادگی و سهولت:استفاده از سیناسل نیازمند نصب هیچ گونه نرم افزاری نیست و با تمامی گوشی های تلفن همراه موجود در بازار سازگار است، در حالی که برای استفاده از سیستم بانکداری همراه، گوشی های هوشمند یا حداقل با قابلیت پشتیبانی از Java نیاز است. کلیه امکانات سیناسل از طریق منوهای بسیار ساده ای قابل دسترسی است. خرید شارژ، پرداخت قبض و انتقال وجه همگی با چند کلیک روی گوشی تلفن همراهتان قابل انجام است.
* سرعت: با استفاده از خدمات سیناسل می توانید با سرعت بسیار بالایی به انجام امور بانکی خود بپردازید. تراکنش ها در این خدمت در لحظه انجام می شوند و نیاز به جابجایی پول نقد را کاهش می دهند. انتقال وجه تنها با دانستن شماره حساب یا شماره کارت بانکی فرد مورد نظر و با شماره گیری یک کد انجام می شود.
* قابلیت جابجایی:سیناسل را می توانید در همه جا حتی در خارج از کشور استفاده کنید.
*امنیت: استفاده از سیناسل، افزایش امنیت اطلاعات حساب شما را به همراه دارد. برای استفاده از سیناسل باید از رمز استفاده کنید که این رمز را تنها شما می دانید. در صورت مفقود یا ربوده شدن گوشی همراه، این خدمت برای دیگری قابل دسترسی نخواهد بود و با تعویض سیم کارت اطلاعات شما به سیم کارت جدید منتقل می شود.

 از طریق سیناسل خدمات متنوعی قابل ارائه است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    1. تغییر رمز سیناسل
    2. گزارش برگه های دسته چک (وضعیت سه چک آخر)
    3. گرفتن موجودی سپرده
    4. انتقال وجه عادی
    5. انتقال وجه مستمر
    6. فهرست انتقال وجه های مستمر
    7. صورت حساب
    8. دریافت جزئیات انتقال وجه مستمر
    9. غیر فعال کردن انتقال وجه مستمر
    10. فهرست پرونده های اعتباری
    11. صورت حساب های پرونده اعتباری
    12. پرداخت اقساط
    13. دریافت بدهی پرونده اعتباری
    14. فهرست ارزها
    15. مسدود کردن کارت
    16. نرخ سود سپرده ها
    17. فهرست تسهیلات
    18. دریافت جزئیات تسهیلات
    19. انتقال وجه بین بانکی ساتنا
    20. انتقال وجه پایا
    21. فهرست تراکنش های انتقال وجه پایا
    22. موجودی کارت
    23. صورت حساب کارت
    24. مسدود کردن کارت بانک سینا
    25. انتقال وجه کارتی
    26. پرداخت قبض
 برای فعال سازی و دریافت خدماتی نظیر انتقال وجه و پرداخت اقساط  ضروری است که به شعب بانک سینا مراجعه و رمز سیناسل را دریافت نمایید
نحوه کاربری سیناسل کاملا همانند همبانک می باشد. برای دریافت فابل راهنما اینجا را کلیک کنید.

 نرم افزار اندرویدی
به منظور ارتقای سرویس های خدمات بانکداری نوین و در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان بانک سینا، نرم افزار پرداخت 727 سینا (همبانک و سینا سل اندرویدی) جهت استفاده مشتریان تهیه شده است. نرم افزار مزبور با استفاده از سرویس 727 بانک سینا توان انجام عملیات ذیل را بر روی گوشی های موبایل دارای سیستم عامل انروید دارا می باشد:
*پرداخت قبض: دریافت اطلاعات قبض کاربر از سه روش بارکد، پیامک­های قبض همراه اول موجود در موبایل کاربر، ورود دستی توسط کاربر
*خرید شارژ: خرید شارژ اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل
علاوه بر آن فهرست قبض های کاربر که توسط وی اقدام به پرداخت شده باشد، در نرم­افزار به صورت لاگ ذخیره می گردد و کاربر می تواند آن ها را مشاهده نماید.
نرم افزار پرداخت 727 را از اینجا دانلود کنید.
جهت دریافت راهنمای پرداخت 727 سینا اینجا را کلیک نمایید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  6  =