معارفه دکتر غندالی سرپرست بانک سرمایه برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه احمد درخشنده، مدیر عامل سابق، و دکتر شهاب الدین غندالی، سرپرست جدید بانک سرمایه، با حضور مرتضی حاجی، عضو هیأت امنای مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و مؤسس بانک سرمایه، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط عمومی بانک سرمایه، مراسم تودیع درخشنده، مدیر عامل سابق این بانک، و معارفه دکتر غندالی، سرپرست جدید، با حضور حاجی، اعضای هیأت مدیره بانک و ریاست هیأت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در روز دوشنبه مورخ 19 آبان ماه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک سرمایه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، مهندس کاظمی، رئیس هیأت مدیره بانک، در سخنانی ضمن تشکر از زحمات درخشنده، تغییرات مدیریتی در هرسازمان را امری ناگزیر و راهگشا جهت عبور از مشکلات و مسائل پیش رو عنوان نمود.
سپس حاجی به ایراد سخن پرداخت و نحوه شکل گیری این بانک و اهداف بنیان گذاران آن را برشمرد. ایشان پیش از هرچیز هدف از تأسیس بانک سرمایه را ایجاد بنگاهی اقتصادی برای فرهنگیان به منظور پاسداشت هرچه بیشتر شأن و منزلت این قشر فرهیخته دانست.
حاجی در ادامه سخنان خود مسیر حرکت بانک در سال های بعد از شکل گیری را بر خلاف اهداف بنیان گذاران آن دانست و ابراز امیدواری کرد تا دکتر غندالی در مدتی که سرپرستی این بانک را بر عهده دارد بتواند آن را در مسیر صحیح و متناسب با شئون قشر زحمتکش فرهنگی هدایت نماید.
در ادامه این گزارش آمده است، دیگر سخنران جلسه دکتر غندالی بود که در ابتدای سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات درخشنده، تغییر ترکیب مدیریتی در بانک را با هدف ایجاد تحرک و پویایی در سازمان عنوان نمود و این تغییر را به تغییرات کادر مربی گری تیم های ورزشی تشبیه کرد که دلیل آن نه ضعف عملکرد مربیان بلکه ایجاد جریان و حرکت و پویایی در اعضای تیم است.
ایشان در ادامه با یادآوری حضور یک میلیون معلم و یکصد و بیست هزار مدرسه در سطح کشور، این موضوع را بزرگ ترین فرصت بانک سرمایه به شمار آورد و ابراز امیدواری کرد که این بانک بتواند با قشر فرهنگیان تعامل بسیار خوب و سازنده داشته و از این سرمایه بزرگ نیز که دیگر بانک ها از آن محروم اند، به نحو مطلوب و شایسته استفاده نماید.
سرپرست بانک سرمایه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر موضوع آموزش، سرعت عمل و مشتری مداری، فاکتور صداقت را یکی از مهم ترین مؤلفه ها در موفقیت فردی و سازمانی به شمار آورد و آن را تضمین کننده حقوق سهامداران و مشتریان ارزیابی نمود و در این راستا از مدیران و کارکنان بانک خواست تا در تأمین حقوق حقه مردم از هیچ کوششی فروگذار ننموده و برای این مهم در ارتقای دانش عمومی و بانکی خود همپا با دانش روز و اعتلای احساس تکلیف و خودفرمانی بکوشند.
آخرین سخنران این جلسه درخشنده بود که با تشکر از اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد و میانی بانک و پشتگرمی و مساعدت بی دریغ ایشان، برای دکتر غندالی و مدیران و کارکنان بانک سرمایه آرزوی موفقیت نمود.
در پایان، دکتر عالمی، رئیس هیأت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، از خدمات درخشنده تقدیر و تشکر به عمل آورد. ضمناً حکم سرپرستی دکتر غندالی توسط مهندس کاظمی به ایشان اعطا گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =