پیش بینی زیباکلام ازمذاکرات هسته ای: به توافق می رسیم

عقیده شخصی من این است که بحث انرژی هسته‌ای به لحاظ صرف اقتصادی و توسعه و پیشرفت در حوزه اقتصاد هیچ دستاوردی برای ما نداشته است و تحریم‌ها نیز در این بین، مزید بر علت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،صادق زیباکلام گفت: پیروزی در مذاکرات هسته‌ای فرصت جهش اقتصادی را برای ایران فراهم می‌کند.

صادق زیباکلام، استاد دانشگاه ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: معتقدم این مذاکرات به توافق خواهد رسید و نتیجه آن نیز به نفع ما خواهد بود، زیرا با توجه به تحریم‌ها شاهد رکود و مشکلات زیادی هستیم که برای کشور ایجاد شده است.

او گفت: عمده نفع پیروزی در جریان مذاکرات برای کشور ما در حوزه اقتصادی خواهد بود.

زیباکلام گفت: عقیده شخصی من این است که بحث انرژی هسته‌ای به لحاظ صرف اقتصادی و توسعه و پیشرفت در حوزه اقتصاد هیچ دستاوردی برای ما نداشته است و تحریم‌ها نیز در این بین، مزید بر علت است.

استاد تمام دانشگاه تهران گفت: اگر این مسایل حل شود راه برای رشد و توسعه اقتصادی هموار خواهد شد، هر چند باید توجه داشت این همه کار نیست، بلکه این توسعه نیازمند برنامه‌ریزی صحیح است.

زیباکلام گفت: با پیروزی در مذاکرات و فرصتی که برای ایران پیش می‌آید باید با برنامه‌ریزی صحیح و به نحو مطلوب در راستای جهش اقتصادی استفاده کرد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    تا برای اشتون روسری می فرستیم اشتون هم زرنگی می کنه خودش با روسری می ادانرژی فعلا اسید پاشی حق مسلم ماست نه انرژی هستی جماعتی که بادیدن موی زن از خود بی خود شود مگر بهان جماعت انرزژیی هستهای می دهند هنوز از میدان امام حسین به انقلاب نرسیدیم تا کی ه به ازادی برسیم خدا می داندمگر دوران برنو کوتاهه باز ازنو فرمودند

ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =