توصیفِ عجیب گورباچف از باراک اوباما

گورباچف در مصاحبه با سرویس خبری روسیه (آر اِس اِن) گفت :«اوباما فردی ناتوان است. هیچ‌کس نمی تواند این قدر در انجام کارهای خود ناتوان باشد. او تصمیم گرفت به روسیه اتهام بزند. وی با رئیس جمهور ما دیدار کرد و آنها با هم احوال پرسی کردند ولی هیچ چیزی از این دیدار حاصل نشد و این امر باعث تاسف است.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،میخائیل گورباچف آخرین رهبر شوروی سابق روز دوشنبه در مصاحبه ای گفت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا آدم ناتوانی است که قادر نیست دوره دوم ریاست جمهوری خود را به نحو کاملی به اتمام برساند.
به گزارش خبرگزاری اسپاتنیک (ریانووستی) از مسکو، گورباچف در مصاحبه با سرویس خبری روسیه (آر اِس اِن) گفت :«اوباما فردی ناتوان است. هیچ‌کس نمی تواند این قدر در انجام کارهای خود ناتوان باشد. او تصمیم گرفت به روسیه اتهام بزند. وی با رئیس جمهور ما دیدار کرد و آنها با هم احوال پرسی کردند ولی هیچ چیزی از این دیدار حاصل نشد و این امر باعث تاسف است.»
وی این سخنان را در پاسخ به سوالی درباره نتایج نشست سران گروه بیست که در شهر بریزبن استرالیا برگزار شد، بیان کرد.
اوباما در سخنانی در این نشست، از آنچه که تهاجم روسیه به اوکراین نامید انتقاد کرد و آن را «تهدیدی برای جهان» خواند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. رحیم احدی می گوید

    بگو اخه میر خلیل گورباچف توریدی به جهان دوقطبی باعث بانی این جنگها سیاست تومامور سیا ست شوروی نابود کردی چرا چین از کمونیست دست نمی کشه وهمهتان می ترسید چین بترکه وجهان را ازامنیت بیندازد

ارسال یک پاسخ

  −  6  =  2