مراسم اختتامیه دوره آموزشی پولشویی بانک سینا برگزار شد

دوره آموزشی مدرسی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مناطق بانک سینا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مراسم اختتامیه دوره آموزشی مدرسی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مناطق بانک سینا با حضور معاون شعب و منابع انسانی، مدیران امور شعب و مناطق، حراست و بازرسی و حسابرسی داخلی و سایر کارکنان این مدیریت برگزار شد.
مصطفی ذوالقدر، معاون شعب و منابع انسانی در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش بازرسان و موافقت با ارتقای جایگاه آنان در بانک، گفت: بازرسان افرادی امین و مورد اعتماد و به عبارتی چشم بانک هستند که با نگاه تیزبین و نظارت دقیق خود در راستای بهبود عملکرد شعب و اجرای درست مقررات و بخشنامه ها تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: همزمان با اجرای قانون باید توجه داشت که کار بازرسان تنها محدود به بازرسی نیست، بلکه باید به عنوان یک معلم، ضمن آگاهی و تسلط به تمامی قوانین و بخشنامه ها، نقش هدایت گر را برای همکاران ایفا نموده و راهنمای ایشان باشند. 
مروج مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی نیز در این مراسم ضمن پاسخگویی به پرسش های بازرسان مناطق و بحث و تبادل نظر با همکاران حاضر و قدردانی از زحمات ایشان، بر تقویت و ارتقاء فرایند بازرسی و لزوم افزایش کمی و کیفی روند بازرسی در شعب بانک تاکید کرد.
وی افزود: ارتباط مستمر و ارائه دقیق گزارش رخدادها توسط بازرسان مناطق به مدیریت بازرسی و حسابرسی ضامن سلامت روند امور در بانک است.
خدابخش مدیر امور شعب و مناطق نیز ضمن تاکید بر حفظ جایگاه بازرسان در مناطق، آمادگی حوزه مدیریتی خود را در انجام همکاری متقابل با مدیریت بازرسی و حسابرسی در ستاد و مدیریت های مناطق اعلام نمود.
راستگو مسئول حراست بانک نیز از بازرسان مناطق خواست به منظور پیشبرد اهداف بازرسی و تسهیل در انجام امور محوله، همکاری و هماهنگی بیشتری با نمایندگان حراست بانک در استان ها داشته باشند.
همچنین خسروی سرپرست اداره مبارزه با پولشویی با قدردانی از همکاران اداره متبوع خود و سایر دست اندرکاران برگزاری این دوره آموزشی، ابراز امیدواری کرد بازرسان مناطق ضمن انتقال دقیق مفاهیم مبارزه با پولشویی به کارکنان شعب و مناطق، بستر مناسبی برای شفاف سازی حساب ها و پاسخگویی بانک به مراجع نظارتی در این زمینه فراهم نمایند.
شایان ذکر است دوره سه روزه آموزشی مدرسی مبارزه با پولشویی به همت مدیریت های بازرسی و حسابرسی داخلی و منابع انسانی و آموزش در تهران برگزار شد و آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی و آخرین دستورالعمل ها و مطالب مرتبط با این حوزه به بازرسان مناطق حاضر در دوره ارائه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  −    =  54