رایزنی بوکس ایران برای کسب کرسی‌های جهانی

فدراسیون بوکس ایران که در سال‌های گذشته کرسی‌های جهانی خود را از دست داده، رایزنی دوباره‌ای را برای گرفتن کرسی‌های جدید آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،همایون اردلان، رییس کمیته‌ روابط بین‌الملل فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در این باره، اظهار کرد: اجلاس انتخابات فدراسیون جهانی بوکس هفته‌ گذشته برگزار شد که دکتر "وو" از چین تایپه برای چهار سال دیگر به عنوان رییس انتخاب شد. وی هشت سال است که این سمت را بر عهده دارد. در این جلسه رایزنی زیادی داشتم تا ان‌شاءالله بتوانیم دوباره کرسی‌هایی را در فدراسیون جهانی بگیریم.

 

وی افزود: ما پیش از این در کمیته‌های جوانان، علمی و تحقیقات، روابط عمومی و رسانه و مربیان و همچنین هیات ژوری جهانی و المپیک پست‌هایی را داشتیم، اما این پست‌ها از دست رفته است. برای گرفتن کرسی‌های جدید در فدراسیون جهانی کارهایی را شروع ‌کرده‌ایم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم باز هم کرسی‌هایی را بگیریم.

 

دبیر سابق فدراسیون بوکس با اشاره به این که رایزنی‌ با مسئولان فدراسیون جهانی خیلی خوب بود، گفت: قرار شده تا در اولین گام کلاس‌های مربیگری و داوری بین‌المللی را در ایران برگزار کنیم، مدتی بود که بوکس ایران رابطه زیادی نداشت، اما اکنون می‌خواهیم رابطه بیشتر باشد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر ایران هیچ نماینده‌ای در فدراسیون جهانی ندارد. من عضو کمیته‌ علمی و تحقیقات و ناطق نوری عضو کمیته‌ جوانان بودیم که این پست‌ها را دیگر نداریم.

 

اردلان در مورد برداشتن کلاه ایمنی بوکسورها در مسابقات بین‌المللی گفت: این کار برای کاهش آسیب دیدگی‌ ها انجام شد و در اجلاس فدراسیون جهانی هم در این مورد بحث شد. رییس فدراسیون جهانی در این اجلاس اشاره کرد قوانین داروی با تغییراتی که داشته باعث شده است تا بوکسورها ایمنی بیشتری را هنگام مبارزه داشته باشند و برداشتن کلاه هم برای آن انجام شد تا به جهانیان نشان دهیم که بوکس ورزشی خشن نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  5