اولویت اعطای تسهیلات بانک توسعه صادرات تامین سرمایه در گردش است

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: به منظور حمایت از سیاست‌های دولت برای خروج از رکود تورمی باید از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم و تسهیلات بانک بیشتر به سمت تامین سرمایه در گردش سوق پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک توسعه صادرات،  دکتر بهمن وکیلی در نشستی که با حضور همکاران و مدیران مدیریت امور اعتبارات این بانک برگزار شد افزود : اولویت برای ارائه تسهیلات باید به گونه ای باشد که بانک پاسخگوی نیازهای اساسی و ضروری کشور  و هم‌جهت با سیاست های خروج از رکود تورمی باشد.

وی ادامه داد: بانک توسعه صادرات در تحریم ها موفق عمل کرده و بسیاری از مشکلات حوزه صادرات را حل کرده است.

مدیرعامل این بانک از کارکنان مدیریت اعتبارات خواست تا به دلیل کمبود منابع مالی با هماهنگی مدیریت امور شعب و امور بین الملل به موضوع وصول مطالبات کمک کرده و برای یافتن راهکارهای جذب منابع هم اندیشی کنند.

وی با اشاره به رویه تخصیص منابع از سوی صندوق توسعه ملی اظهارداشت: به نظر می رسد رویه استفاده از منابع صندوق توسعه ملی باید بهبود یابد و با مدنظر قراردادن اولویت کشور منابع  بیشتری را در اختیار بانک های توسعه ای قرار دهند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات در این جلسه گفت: بانک توسعه صادرات از جمله پاکدست ترین بانک هاست و به اندازه ای این پاکدستی عمیق و ریشه دار است که  هرگونه تحول در مجموعه بانک باعث تغییر این دیدگاه نمی شود.

وی با تشکر از زحمات کارکنان این مدیریت تصریح کرد: باید مراقب بود که  نگاه مان را فقط به حیطه تحت مسوولیت خود  معطوف نکنیم چرا که نگاه محدود و بخشی به مقولات باعث می شود از نفع و نیاز مملکت غافل شویم.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به مشکلات کارکنان بانک در رویارویی با موضوعات مرتبط با تحریم اذعان کرد: پیش تر در رویه عادی و کلاسیک سخت گیری های متداول برای ارائه تسهیلات انجام می شد اما وقتی شرایط سخت تر و نیازها باتوجه به موضوعی مانند تحریم متفاوت می شوند می توان بارفتاری غیرکلاسیک ضمن رعایت قوانین، به مشتریان خدمت ارائه داد.

به گفته دکتر وکیلی، افتخار این بانک وجود کارکنانی است که بدون چشمداشت به مشتری و توقع از وی فعالیت می کنند.
در این نشست آقای احتشام فلاح فر مدیر امور اعتبارات بانک با ارائه گزارشی از وضعیت اعتباری بانک، پیشنهادهایی در راستای بهبود روند ارائه خدمات و تسهیلات این بانک ارائه کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =