نیلسون ریپورت ۱۰۴۵ منتشر شد/برترین صادرکنندگان کارت در خاورمیانه و آفریقا/کارت های چند منظوره در اروپا

50 صادرکننده برتر کارت های ویزا، مسترکارد، ماسترو، امریکن اکسپرس، دینرزکلاب و کارت های اعتباری، بدهی و پیش پرداخته چندمنظوره و محلی در خاورمیانه و آفریقا چه آماری دارند.

data-src=https://ebinews.com/img/files/247799839883600088.jpg

براساس تقویم سال 2013، در مجموع کلیه کشورهای این ناحیه 186.27میلیارد دلار را به خرید کالاها و خدمات اختصاص داده اند که این خرید ها توسط 8/134 میلیون کارت در حال گردش انجام شده است.

حجم خرید انجام شده توسط ویزا و مسترکارد در مجموع 160.3 میلیارد دلار بوده و 896.1 درصد از همه فعالیت های انجام شده توسط همه کارت های چند منظوره توسط 50 ارائه کننده کارت انجام گرفته است. ویزا و مسترکارد در مجموع، 108.1میلیون و 80.2 درصد از این رقم را به خود اختصاص داده اند.

توئیتر پیشنهادات مرتبط با کارت ها ارائه می کند

پلتفرم شبکه اجتماعی توئیتر صاحب CardSpring شده است و از این اپراتور ارتباطات آنلاین برای متصل شدن به آفرها و تخقیف های خرده فروشان و سایر توزیع کننده ها استفاده می کند.

ویزا و مسترکارد در روسیه
از اول ماه جولای تا اول ماه اکتبر، بانک مرکزی روسیه در حال محاسبه ارزش اقتصادی تراکنش های ویزا و مستر با صاحبان کارت ها و بخش های تجاری این کشور است.

سرویس ویزا چک آوت، به بازار رونق می دهد
سرویس ویزا چک آوت، سرویس جدید دیجیتال پرداخت ارائه شده از سوی شرکت ویزا می باشد و براساس یک معماری جدید از سوی V. me ساخته شده و از سال 2012 پردازنده اش در کانادا، اروپا و ایالات متحده در دسترس است.

شرکت جهانی ACI ، شرکت ReD را تصاحب می کند
شرکت جهانی ACI در تراکنشی تا پایان سومین فصل از سال 2014، شرکت ReD را به مبلغ 205 میلیون دلار خریداری می کند. شرکت ReD یک شرکت مبارزه با تقلب در تجارت الکترونیکی می باشد.

کارت های پرداخت، تکنولوژی های ابرتور
در سال گذشته سریع ترین روند رشد در تولید کارت های پرداخت در جهان را شرکت تکنولوژی های ابرتور (Oberthur) داشته است. این شرکت سومین توزیع کننده بزرگ سراسری می باشد. در سال گذشته 560 میلیون کارت تولید کرده است که به نسبت سال قبل 98 میلیون کارت افزایش تولید داشته است.

سرمایه گذاری ها و دستاورد ها – ژوئن سال 2014
به صفحه 4 بروید تا فهرستی از 55 ادغام کنند، دستاوردها و معاملات مالی شرکت ها را در ماه ژوئن سال 2014 ببینید.

برای خرید این شماره اینجا را کلیک کنید.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  35  =  37