بابک حمیدیان و هانیه توسلی مرثیه کتابسوزی می خوانند

بابک حمیدیان که سال گذشته برای حضور در سه نقش سیمرغ بلورین بهترین بازیگری نقش مکمل مرد را دریافت کرد به «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پیوست پیش از این هانیه توسلی، مهدی احمدی، نیکو ترخانی و وحید رهبانی از اجراگران این پروژه معرفی شده بودند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا،بابک حمیدیان که سال گذشته برای حضور در سه نقش سیمرغ بلورین بهترین بازیگری نقش مکمل مرد را دریافت کرد به «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پیوست.

این بازیگر که سال گذشته در نقش شهید اصغر وصالی در فیلم چ و ابن زیاد و یزید در فیلم رستاخیز درخشید به جمع اجراگران «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» رخدادی از علی اتحاد پیوست.

پیش از این هانیه توسلی، مهدی احمدی، نیکو ترخانی و وحید رهبانی از اجراگران این پروژه معرفی شده بودند.

حمیدیان که بازیگری را از سال 1382 در فیلم «قدمگاه» شروع کرده بود در فیلم‌هایی چون «طبل بزرگ زیر پای چپ»، «ریسمان باز»، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»، «بغض»، «چ» و «رستاخیز» حضور موثری داشت و در جشنواره فیلم فجر سال جاری یکی از پرکارترین بازیگرها به شمار می‌رود.

«مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به تهیه‌کنندگی مجید رحیمی جعفری از 20 دی تا 10 بهمن‌ماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

گفتنی است مجری طرح این پروژه را گروه نمایش آکادمی هنر برعهده دارد که دومین همکاری بابک حمیدیان با آن بعد از نمایش «ویتسک» به شمار می‌رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄    =  7