انریکه: بارسلونا برای رسیدن به رئال زمان دارد

لوییس انریکه سرمربی تیم بارسلونا معتقد است تیمش برای رسیدن به صدر جدول زمان زیاد در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال بارسلونا در هفته پانزدهم رقابتهای لالیگا به مصاف تیم ختافه رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. انریکه معتقد است تیمش هنوز زمان کافی برای رسیدن به صدر جدول در اختیار دارد.

وی در این خصوص گفت:  تیم ما در شرایط خوبی قرار نداشت وقتی تیم سرحال نیست اوضاع کاملا متفاوت است البته باید بگویم ما نتوانستیم از موقعیتهایمان به خوبی استفاده کنیم. ما از حریفمان خیلی خیلی بهتر بودیم علی‌رغم بسته بازی کردن ختافه موقعیتهای خوبی در اختیار داشتیم. به جز چند اشتباهی که در طول باز مرتکب شدیم بازی را به خوبی کنترل کردیم. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل مانده است و در لالیگا بازیهای زیادی پیش‌رو داریم در ابتدای فصل 4 امتیاز از رئال بیشتر داشتیم و در حال حاضر 4 امتیاز کمتر از این تیم داریم.

انریکه در ادامه افزود: باید بازی را مجددا نگاه کنم اما فکر می‌کنم داور یک پنالتی ما را نگرفت در نیمه دوم موفقیتهای خوبی در اختیار داشتیم وی متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم. انریکه در این دیدار از نیمار مصدوم استفاده نکرد. وی معتقد است نبود این ستاره بزریلی تاثیری در قدرت خط حمله تیمش نداشته است.

این سرمربی در این خصوص گفت: من در خصوص نیمار حرف نمی‌زنم دوست ندارم در مورد بازیکنانی که حضور نداشتند حرف بزنم ترجیح می‌دهم در خصوص بازیکنانی که به میدان رفته بودند حرف بزنم.

گفتنی است تیم بارسلونا این تساوی با 35 امتیاز از 15 بازی در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم اتلتیکو با 34 امتیاز از 14 بازی در جایگاه سوم قرار گرفته است. تیم رئال مادرید با 39 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄    =  5