«مصاحبه» جنجالی را در یوتیوب ببینید

یک هفته پس از تصمیم سونی برای لغو اکران «مصاحبه» به دلیل تهدید هکرها، این کمپانی اعلام کرد که از شب کریسمس سایت «یوتیوب» این فیلم را برای کاربران در آمریکا پخش می کند.

خبرگزاری مهر: یک هفته پس از تصمیم سونی برای لغو اکران «مصاحبه» به دلیل تهدید هکرها، این کمپانی اعلام کرد که از شب کریسمس سایت «یوتیوب» این فیلم را برای کاربران در آمریکا پخش می کند.

اجاره این فیلم کمدی که درباره توطئه ترور رهبر کره شمالی است، 5 دلار و 99 سنت و قیمت خرید آن 14 دلار و 99 سنت است.

این فیلم از ساعت 6 عصر چهارشنبه به وقت گرینویچ (شب کریسمس) در سایت یوتیوب برای کاربران در آمریکا قابل دسترسی است.

«مصاحبه» جنجالی را در یوتیوب ببینید

همچنین خبرگزاری اسوشیتدپرس به نقل از سونی خبر داده است که این فیلم از طریق سرویس گوگل پلی، ویدئوی ایکس باکس مایکروسافت و سایت اختصاصی فیلم (seetheinterview.com) نیز قابل کرایه و تماشا خواهد بود.

همچنین چند سینما در ایالات متحده اعلام کردند که با توافق شرکت سونی٬ به صورت محدود این فیلم را در روز کریسمس نمایش خواهند داد. انتظار می رود که این فیلم روز پنجشنبه در بیش از 200 سینما و مرکز هنری عمدتا مستقل نمایش داده شود. هکرها هم تهدیدهای تازه ای کرده اند.

دیوید دروموند، وکیل عالی گوگل پلی، در یادداشتی وبلاگی نوشته است که پس از تماس سونی برای پخش فیلم از طریق سرویس گوگل پلی، و بحث درباره همه موضوعات، سونی و گوگل پلی به این نتیجه مشترک رسیدند که نمی توان یک گوشه نشست و اجازه داد که این اتفاق ها آنطور که هکرها می خواهند پیش برود.

در فیلم «مصاحبه» به دو خبرنگار آمریکایی فرصت مصاحبه با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی داده می‌شود. سپس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) آن دو را مامور ترور رهبر کره شمالی می‌کند.

خبر پخش فیلم مصاحبه به صورت آنلاین و اکران آن در سینماهای مختلف در آمریکا یک هفته پس از آن منتشر شده که سونی تصمیم گرفته بود اکران این فیلم را به دلایل حملات سایبری و تهدیدات امنیتی متوقف کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5