اجرای طرح «ایست به احترام زندگی»

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از عملیاتی شدن طرح ایست به احترام زندگی، از امروز در سطح معابر پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از عملیاتی شدن طرح "ایست به احترام زندگی"، از امروز در سطح معابر پایتخت خبر داد.

سرهنگ تیمور حسینی افزود: در این طرح رانندگان موظفند پشت خط بایستند و عابران پیاده نیز باید هنگام عبور از خیابان، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی گفت: با استفاده از ابزارهای هوشمند از جمله دوربین های ثبت تخلف در تقاطع ها و همچنین همکاری خوب مردم این طرح موفق خواهد بود و هم اکنون 95 درصد رانندگان این موضوع را رعایت می کنند.

سرهنگ حسینی افزود: شهرداری تهران در خصوص ساماندهی گذرگاه ها اقدام کرده و مناطق مرکزی شهر به لحاظ امکانات و زیرساخت ها از جمله خط کشی و نصب دوربین ها مجهز شده است.

وی گفت: به زودی تمام مناطق 22 گانه تهران به لحاظ خط کشی و نصب دوربین ها ساماندهی خواهد شد.

سرهنگ حسینی افزود: جریمه تجاوز به گذرگاه عابرپیاده 20 هزار تومان است و باید رانندگان قبل از خط ایست متوقف شوند و در صورت تجاوز به گذرگاه عابرپیاده دوربین ها، تخلف آنان را ثبت خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: طرحی نیز به عنوان طرح کلانتر به زودی اجرا خواهد شد که بر اساس آن، خودروها باید بین خطوط حرکت و موتورسواران نیز قوانین را رعایت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −    =  43