حبیب کاشانی: کی‌روش به من نقد دارد اما…

*من قبل از همه سراغ فرکی رفتم که قبول نکرد. یحیی و منصوریان هم خیلی زود گفتند نمی آیند. برای همین من سراغ کرانچار رفتم. من قبلا با کرانچار کار کرده بودم. همان اوایل که تیم پرسپولیس را به من سپردند ، بچه های تیم با دستیار او مشکل داشتند و می خواستند با این مربی کار نکنند.

خبرآنلاین: حبیب کاشانی می گوید تیم ملی امید از برنامه اش عقب است و تلاش می کند به سمت موفقیت پیش برود.

*من قبل از همه سراغ فرکی رفتم که قبول نکرد. یحیی و منصوریان هم خیلی زود گفتند نمی آیند. برای همین من سراغ کرانچار رفتم. من قبلا با کرانچار کار کرده بودم. همان اوایل که تیم پرسپولیس را به من سپردند ، بچه های تیم با دستیار او مشکل داشتند و می خواستند با این مربی کار نکنند. آن شد که من ناچار شدم تا تصمیم دیگری بگیرم و کرانچار از جمع ما رفت. ولی من می خواستم کرانچار را بیاورم که وزارت ورزش موافق نبود. برای همین تصمیم گرفتم که کنار باشم تا مشکلی بین وزارت ورزش و فدراسیون نباشد. من با کسی قهر نکردم. دیدم شرایط مناسب نیست ، من قهر نکردم ، سعی کردم دست مسئولان را باز بگذارم. تعارف که نداریم ، من آمده ام کمک کنم .

*من جا دارد از مایلی کهن تشکر کنم. او با این همه افتخار در مربیگری ، می آید به کادر ما اضافه می شود. چیزی که در فرهنگ مربیگری ما نبوده است. ولی مایلی کهن قبول کرده است بیاید کنار ما. الان مایلی کهن می گوید تیمی که ما داریم ، یکی از ضعیف ترین تیم ادوار تیم های امید ماست . برای همین سعی کردیم که دنبال بازیکن بگردیم و تیم خوبی داشته باشیم. یعنی اردوی عمان ما اردوی بازیکن یابی است.

*ما بازیکنی داشتیم که 897 دقیقه در لیگ بازی کرده اما هیچ وقت فرصت پیدا نکردند که یکبار تست بشوند. من از مربیان لیگ مان می خواهم و تقاضا دارم بازیکنان شان را بفرستند تا این بچه ها بیایند و دیده شوند. ما دنبال تحقق آرزویی چهل ساله هستیم. این بچه ها باید بیایند به اردو و دیده شوند. من خواهش می کنم این بچه ها بیایند و تیم را کامل کنند.

*تجربه محمد مایلی کهن و علاقه محمد خاکپور و دستیارانش برای همکاری با حاجی باعث شد تا ما از ایشان بخواهیم که در کنار تیم امید باشد.در فاصله 2 ماه تا بازی ها کار سختی داریم و احساس کردیم به مایلی کهن نیاز داریم. ما کادر جوانی داریم اما این کادر تجربه زیادی دارد. تقصیر خاکپور نیست که در 45 سالگی این فرصت برایش پیش آمده است. او سال ها در ایران نبوده است ، بعد هم که آمده این شرایط برایش ایجاد نشده است.

*من یحیی گل محمدی را از سال 1370 که در تیم امید بازی می کرد ، می شناسم. او یک مربی خوب و با دانش است . مربیانی مثل یحیی از افتخارات ما هستند. من او را می خواستم اما شرایط خاص ذوب آهن طوری بود که نمی شد او را ببریم به تیم ملی.

*کفاشیان چهارشنبه به من زنگ زد که تیم ملی امید و بزرگسالان با هم بازی کنند. آقای مایلی کهن گفت این بازی برای تیم امید سودی ندارد ، ولی به تیم بزرگسالان کمک می کند. برای همین ما قبول کردیم ملی نگاه کنیم و برویم با تیم بزرگسالان کمک کنیم. کروش قطعا به من و مایلی کهن نقد دارد ، ولی ما باید کمک کنیم. من هر کاری که لازم باشد برای موفقیت تیم امید می کنم که کم و کسری نداشته باشیم. در این سال ها فرصت سوزی شده است.وینگادا در روزهایی که در ایران بوده ، 9 ماه بازی کرده اما حتی یک پیروزی با این تیم نداشته است. ولی این مربی 360 هزار دلار هزینه داشته است و بیش از یک میلیارد تومان برایش هزینه شده است اما هیچ آورده ای نداشته است.

*اگر ناامید بودیم اصلا قدم به این راه نمی گذاشتیم. ما جایی نمی رویم که بترسیم. تا ته توان مان تلاش می کنیم. طوری کار می کنیم که پشت دست مان بزنیم. ما در آنتالیا با تیم های خوبی بازی می کنیم و با تیم ملی دانمارک بازی خواهیم داشت ، چند بازیکن از تیم اصلی مان می آوریم. چند ایرانی خارج از کشور را هم دیدیم. ما یکسری از بازیکنان مان سرباز هستند ، فرماندهی محترم ناجا و سپاه پاسداران به ما لطف کردند ، ما الان کمتر مشکلی در این زمینه داشتیم. تمام تلاش ما این است که تیم کم و کسری نداشته باشد. می خواهیم در فروردین ماه که بازی ها برگزار می شود بتوانیم با اقتدار از گروه مان صعود کنیم.

*منابع دولتی برای تیم امید وجود ندارد ، ما برای تیم امید کمک گرفتیم . دوستان خوبی چون آقای هدایتی برای تیم ما دارند کمک می کنند. من تشکر می کنماز رسانه ها که دلسوز تیم امید هستند و همه دارند با هم کمک می کنند که تیم نتیجه بگیرد.

*من به برای آقای خاکپور و رسایی حسابی دو امضایی باز کردم تا مشخص باشد که وقتی حسابرسی شد ، مشخص شود چقدر هزینه شده است . چه کسی پول داده و چطور پول ها هزینه شدند. فدراسیون مشکل دارد ، پول های فیفا به فدراسیون نمی رسد چون تحریم ها را داریم. امیدوارم تحریم ها حل شوند و فدراسیون پول هایش را بگیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  48