قوچان‌ نژاد: هیچ اولتیماتومی دریافت نکرده‌ام

گوچی می گوید:«من در 9 بازی که به میدان رفته‌ام 8 گل به ثمر رسانده‌ام و این آمار خوبی است؛ به ویژه این که در آغاز راه با این تیم کویتی هستم.»

خبرآنلاین: گوچی می گوید:«من در 9 بازی که به میدان رفته‌ام 8 گل به ثمر رسانده‌ام و این آمار خوبی است؛ به ویژه این که در آغاز راه با این تیم کویتی هستم.»

مهاجم ایرانی الکویت می‌گوید هیچ‌گونه هشدار و یا اولتیماتومی را از این باشگاه کویتی دریافت نکرده است و بعد از جام ملت‌های آسیا به کویت برمی‌گردد تا زمینه را برای قهرمانی تیمش در جام‌های مختلف فراهم کند.

رضا قوچان‌نژاد در فصل جابه‌جایی تابستانی به الکویت پیوست. او در این تیم کویتی شروعی خیره‌کننده داشت و توانست بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد اما رفته رفته عملکرد او در این تیم کویتی بدتر شد و چند بازی است که در ترکیب اصلی این تیم به میدان نمی‌رود.

رسانه‌های کویتی در روزهای اخیر از جدایی قوچان‌نژاد از الکویت سخن به میان آورده و اعلام کردند که الکویت به دنبال انتخاب جانشینی برای قوچان‌نژاد است. این بازیکن ایرانی در گفت‌وگویی که با سایت عربی کوره داشت تاکید کرد که هیچ‌گونه هشدار و یا اولتیماتومی را از باشگاه الکویت دریافت نکرده است و نهایت تلاش خود را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی الکویت انجام می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =