بمب خبری پرسپولیس

پس از منتفی شدن جذب وحید طالب‌لو، شنیدیم پرسپولیسی‌ها به دنبال یک سنگربان با‌تجربه اما بی‌ادعای دیگر هستند که روی نیمکت بنشیند و صدایش هم در نیاید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز، مدیران جالبی در این فوتبال داریم و مربیانی جالب‌تر! به طور مثال می‌توان به باشگاه پرسپولیس اشاره کرد. متأسفانه نوعی رودر‌بایستی و شاید هم لجبازی (!) سراسر وجودشان را گرفته که عملکرد آنان را تحت تأثیر قرار داده است.

اصل سخن‌مان به ماجرای مشهور (!) سوشا مکانی و نیلسون برزیلی برمی‌گردد. زمین و زمان به حمید درخشان یاد‌آور شدند که یکی از این دو باید به عنوان گلر فیکس انتخاب شود و دیگری تمکین کند و به عنوان دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت بنشیند، در غیر این صورت جدایی سوشا یا نیلسون اجتناب‌ناپذیر است اما به خرج سرمربی پرسپولیس نرفت که نرفت! به طور مثال حمید درخشان با اصرار به استفاده از سیستم چرخشی نه تنها تمرکز نیلسون و سوشا مکانی را بر هم زد و زمینه اشتباهات عجیب و بچگانه این دو را فراهم ساخت بلکه خود نیز متضرر شد. سرمربی پرسپولیس به ذوب‌آهن باخت و در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی از این رقابت‌ها کنار رفت و در عین حال در لیگ ‌برتر نیز شکست‌های عجیب و غریبی را برابر نفت تهران و فولاد خوزستان تجربه کرد تا موقعیتش بسیار متزلزل شود.

از طرفی نیلسون برزیلی که به جرأت بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ ‌برتر بود نیز دچار افت شدید شد و هرگز نتوانست خاطرات آن گلر کم‌اشتباه لیگ سیزدهم را برای هواداران پرسپولیس تکرار کند.
از طرف دیگر سوشا مکانی نیز اشتباهاتی مرتکب شد که در لیگ محلات هم دیده نمی‌شود و همین سوتی‌های عجیب باعث شد تیم‌ملی را از دست داده و مثل جام‌جهانی نتواند مسافر جام ملت‌های آسیا شود و…

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد حمید درخشان پس از مشورت – بخوانید توصیه! – با یکی از مسئولان ارشد باشگاه کوتاه آمده و به این جمع‌بندی رسیده که از بین سوشا مکانی و نیلسون برزیلی، یکی را نگه داشته و عذر دیگری را بخواهد!

بر همین اساس از هر دو گلر به ویژه سوشا مکانی خواسته شده تا اطلاع ثانوی سکوت کرده و از ایجاد حاشیه پرهیز کنند.

همچنین اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که تکلیف جدایی سوشا مکانی یا نیلسون برزیلی تا آخر هفته جاری (جمعه آینده) مشخص خواهد شد.

توضیح ضروری: پس از منتفی شدن جذب وحید طالب‌لو، شنیدیم پرسپولیسی‌ها به دنبال یک سنگربان با‌تجربه اما بی‌ادعای دیگر هستند که روی نیمکت بنشیند و صدایش هم در نیاید. گویا اسم این دروازه‌بان حسن رودباریان است و اگر به همین زودی‌ها شاهد حضور این دروازه‌بان مسن در پرسپولیس بودید چندان تعجب نکنید. از ما گفتن بود!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  10