نخستین معاون زن صدا و سیما منصوب شد

محمد سرافراز در حکمی که برای انتصاب نسرین آبروانی صادر کرد از وی خواسته است در جهت چابک سازی و ادغام شبکه‌ها، ارتقاء کیفیت برنامه‌های تولیدی به ویژه برنامه‌های زنده، ساماندهی استفاده از موسیقی در رادیو و افزایش پخش موسیقی‌های حاوی پیام معنوی، و توجه به نظرات مخاطبان حرکت کند.

خبرگزاری تسنیم: محمد سرافراز در حکمی که برای انتصاب نسرین آبروانی صادر کرد از وی خواسته است در جهت چابک سازی و ادغام شبکه‌ها، ارتقاء کیفیت برنامه‌های تولیدی به ویژه برنامه‌های زنده، ساماندهی استفاده از موسیقی در رادیو و افزایش پخش موسیقی‌های حاوی پیام معنوی، و توجه به نظرات مخاطبان حرکت کند.

متن حکم رئیس سازمان صدا و سیما به شرح زیر است:

سرکار خانم نسرین آبروانی

با توجه به مراتب تعهد، کاردانی، تجربیات و سوابق مفید و موثر سرکار عالی در مدیریت اجرایی، به موجب این حکم به عنوان «معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در دوران تصدی خود، برای تحقق اهداف و ماموریت‌های مشروحه ذیل برنامه مناسب و مطلوبی تدوین و اجرا کنید.

1 – چابک سازی و ادغام شبکه‌ها با ماموریت‌های مشابه و بازتعریف شبکه‌های رادیویی و گروه‌های برنامه ساز آن‌ها با هدف گسترش دین و اخلاق و امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی در میان آحاد ملت.

2- ارتقاء کیفیت برنامه‌های تولیدی، خصوصا برنامه‌های زنده، با بهره گیری از پژوهش‌های محیطی و می‌دانی.

3- تولید برنامه‌های موثر و هدفمند در شبکه‌های تخصصی به منظور افزایش ضریب نفوذ در میان گروه‌های اثر گذار و مرجع.

4 – بهره گیری از مدیران کار آمد و آشنا به فناوری و مدیریت پیام در نقاط کلیدی زنجیره مهندسی و مدیریت پیام.

5- ساماندهی استفاده از موسیقی در رادیو و افزایش پخش موسیقی‌های حاوی پیام باتاکید بر اشعاری که مخاطبان را با مبداء هستی آشنا‌تر و علاقه مند‌تر می‌سازد.

6- ایجاد حق انتخاب برای مخاطبان در هر زمان و مکان از طریق ساماندهی شبکه‌های رادیویی در فضای مجازی و تلفن همراه.

7- تکمیل چرخه اتوماسیون و دیجیتال سازی تولید، پخش و آرشیو صدا.
 
ضمن آرزوی توفیق روز افزون سرکار عالی در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای صوفی در مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄  9  =