راز پنهان فرگوسن و ساعتش

وی پس از سالها فاش کرد این حرکت در واقع یک حقه کوچک بود تا بازیکنان بتوانند در دقایق پایانی یک گل به ثمر برسانند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، فرگوسن 26 سال هدایت تیم یونایتد را بر عهده داشت و طی این مدت 38 جام مختلف را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد.
مربی سابق یونایتد عادت عجیبی داشت به طوری که در دقایق پایانی به کنار زمین آمده و به ساعت خود به طوری که همه متوجه آن شوند نگاه می‌کرد.

وی پس از سالها فاش کرد این حرکت در واقع یک حقه کوچک بود تا بازیکنان بتوانند در دقایق پایانی یک گل به ثمر برسانند.

فرگوسن گفت: ایستادن کنار زمین و نگاه کردن به ساعت برای مغشوش کردن ذهن تیم حریف صورت می‌گرفت. راستش هرگز نمی‌دانستم چند دقیقه گذشته و حتی متوجه آن هم نمی‌شدم. بیشتر این کار را در اولدترافورد که می‌دانستم 65 هزار هوادار تیم حضور دارند اینکار را انجام می‌دادم. در 10 تا 15 دقیقه پایانی بازی هر کاری که بخواهید می‌توانید انجام دهید و بر روی ذهن حریف تأثیر بگذارید.

فرگوسن در ادامه افزود: هر چند در آغاز نیمه دوم اغلب همه ما عصبی هستیم اما پیشنهاد می‌کنم آرام باشید و منتظر بمایند. زمانیکه شما در دقایق آخر گل می‌زنید رختکن برایتان رویایی می‌شود. بازیکنان روی سر هم می‌پرند، کف می‌زنند و برق خاصی در چشم آنان دیده می‌شود. از همه مهمتر هوادارانی هستند که برای تشویق ما به اولدترافورد می‌آیند. دوست نداشتم آنان را با ناامیدی راهی خانه کنم، کار ما مربیان خوشحال کردن هواداران است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄  2  =