وایو از ماه آینده گوشی هوشمند عرضه می‌کند

سونی سال‏ها لپ‏تاپ‏های خود را با برند VAIO عرضه می‏کرد که بدون شک از باکیفیت‏ترین لپ‏تاپ‏های ویندوزی محسوب می‏شد. اما چندی پیش وایو رسما از سونی جدا شد و حالا به‌عنوان یک شرکت مستقل قصد دارد وارد بازار گوشی‏های هوشمند شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارنت سونی سال‏ها لپ‏تاپ‏های خود را با برند VAIO عرضه می‏کرد که بدون شک از باکیفیت‏ترین لپ‏تاپ‏های ویندوزی محسوب می‏شد. اما چندی پیش وایو رسما از سونی جدا شد و حالا به‌عنوان یک شرکت مستقل قصد دارد وارد بازار گوشی‏های هوشمند شود.
 وایو که در تابستان اولین لپ‏تاپ‏های خود را پس از جدایی از سونی معرفی کرد حالا تصمیم گرفته در ژاپن و با همکاری اپراتورJapan Communications گوشی‏های هوشمند خود را ارائه کند تا شاید روزی رقیبی برای سونی شود که حالا تنها 5 درصد سهام وایو را در اختیار دارد.  هنوز به جز صفحه‏نمایش 5 اینچی و سیستم‏عامل اندروید مشخصات دیگری از گوشی یا گوشی‏های وایو درز نکرده است اما به احتمال زیاد در نمایشگاه CES 2015 که از هفته آینده آغاز خواهد شد شاهد اولین گوشی‏ها با برند VAIO خواهیم بود. گفته می‏شود گوشی‏های وایو همچنین به یک اپلیکیشن اختصاصی برای مدیریت ایمیل، تماس و تماس ویدئویی مجهز خواهند بود.
 

border=0

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1