بیمه «ما» حائز رتبه برتر مدیریت سلامت اداری شد

برای دومین سال متوالی شرکت بیمه «ما» حائز رتبه برتر در چهارمین دوره مدیریت سلامت اداری شد.به گزارش روابط عمومی بیمه «ما»، شرکت بیمه «ما» در چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری، حائز رتبه برتر با عنوان پیشرو در مدیریت سلامت اداری شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بر اساس این گزارش، در راستای برنامه ششم از ده برنامه تحول اداری کشور و فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری درخصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی، در چهارمین دوره نظام ارزیابی مدیریت سلامت اداری که با حضور سازمان‌های مختلف صورت پذیرفت، شرکت بیمه «ما» برای دومین سال متوالی جایزه رتبه برتر پیشرو در مدیریت سلامت اداری در بخش بیمه سال 1393را کسب کرد. در چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری، با رویکرد پیشگیری از بروز مفاسد اداری در قالب نظام‌های مدیریت راهبردی، فرآیندی، سرمایه انسانی، فناوری و نظام‌های نظارتی از بانک‌ها و بیمه‌هایی که عملکرد بهتری داشتند تقدیر شد.

شهاب‌الدین پاک‌بین؛ دبیر اجرایی چهارمین دوره جایزه سلامت اداری در همین خصوص گفت: دبیرخانه جایزه مدیریت سلامت اداری در راستای جلوگیری نظام مند از فرصت‌های بروز مفاسد اداری و تقدیر از سازمان‌های موفق در این حوزه از سال 89 به‌شکل مستقل، آغاز به کار کرده و تاکنون در چهار دوره برگزاری این جایزه بیش از 100 بنگاه اقتصادی و سازمان خدمات عمومی بزرگ کشور را مورد بررسی قرار داده است. بازخورد ارزیابی سازمان‌ها به گفته پاک بین به شکل گزارش‌های سالانه توسط شورای سیاست‌گذاری جایزه مدیریت سلامت اداری منتشر شده است.

همچنین دبیر اجرایی چهارمین دوره جایزه سلامت اداری با توجه به چشم انداز 5 ساله این شورا اظهار کرد: دبیرخانه جایزه با هدف ایجاد شبکه سلامت اداری توانسته است در این راستا، زیرساخت‌های شبکه تعاملی سلامت اداری را طراحی کند.

در ضمن در این نظام ارزیابی عملکرد سازمان‌ها در حوزه استقرار و اصلاح نظام‌های مدیریتی که زمینه‌های ارتقای سلامت اداری را فراهم می آورد مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  3  =