فناوری‌های مدرن، ساعت کار افراد را افزایش داده است

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد ظهور فناوری‌های پیشرفته اگر چه موجب افزایش بهره‌وری افراد شده، اما در عمل موجب شده آنها ساعات بیشتری را صرف فعالیت‌های حرفه‌ای کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  فارس به نقل از رجیستر، تحقیقاتی که موسسه Pew در این زمینه انجام داده و با همکاری 535 نفر در سپتامبر سال 2014 صورت گرفته، حاکیست 46 درصد از افراد شاغل در آمریکا معتقدند که اینترنت، ایمیل و تلفن‌های همراه بهره‌وری آنها را افزایش داده است و تنها 7 درصد گفته‌اند که تصور می‌کنند بهره‌وری آنها به این علت کاهش یافته است.

کارکنان عصر مدرن همچنین فکر می‌کنند که فناوری نحوه کار کردن آنها را هم تغییر داده است. 39 درصد گفته‌اند که به خاطر استفاده از فناوری ساعات کاری منعطف‌تری دارند. 35 درصد از افراد مورد تحقیق نیز اظهار داشته‌اند که استفاده از فناوری‌های یاد شده عملا باعث افزایش ساعاتی شده که آنها در هر روز به کار کردن اختصاص می دهند.

تحقیق دیگری که قبلا در سال 2013 انجام شده بود نشان می داد که 94 درصد از افراد شاغل در آمریکا کاربر اینترنت هستند و بر اساس تحقیق فعلی 54 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که اینترنت برای انجام کارهایشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 61 درصد از این افراد هم ایمیل را برای انجام کارهایشان بسیار مهم دانسته اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  77  =  79