سیتی دست از مسی نمی‌کشد

ژوزه مورنیو سرمربی چلسی خیلی زود خود را از گردونه رقابت کنار کشید زیرا وی می‌داند با توجه به قوانین فرپلی یوفا چلسی نمی‌تواند مبلغ مورد نیاز برای خرید لیونل مسی را فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، به دنبال افزایش احتمال خداحافظی لیونل مسی با باشگاه بارسلونا، تیم‌های بزرگ اروپایی خود را آماده ارائه پیشنهادات کهکشانی به این مهاجم آرژانتینی می‌کنند. 

ژوزه مورنیو سرمربی چلسی خیلی زود خود را از گردونه رقابت کنار کشید زیرا وی می‌داند با توجه به قوانین فرپلی یوفا چلسی نمی‌تواند مبلغ مورد نیاز برای خرید لیونل مسی را فراهم کند. اما مالکان ثروتمند منچسترسیتی جاه طلبی بیشتری دارند و با کمال میل حاضرند 200 میلیون پوند برای انتقال اعجوبه آرژانتینی هزینه کنند. به این ترتیب لیونل مسی می‌تواند درآمد هفتگی 500 هزار پوند داشته باشد. 

*پیگیرینی: علاقه‌ای به رکورد شکنی ندارم 

مانوئل پیگیرینی سرمربی منچسترسیتی می‌تواند با کسب فقط یک پیروزی دیگر، یازدهمین پیروزی متوالی سیتی در تمام رقابت‌ها را به ثبت برساند که رکورد جدیدی در تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید. 

پیگیرینی در مورد رکود شکنی‌اش گفت: من حقیقتا از رکوردها خبر ندارم و به آن اهمیتی هم نمی دهم. سیتی فقط به دنبال کسب امتیازات بیشتر است زیرا امسال رقابت بسیار فشرده و تنگاتنگی با چلسی داریم و نمی‌خواهیم جامی که فصل قبل بدست آوریم را در این فصل از دست بدهیم.  
 
پیگیرینی در مورد برنامه بازی‌های لیگ برتر انگلیس در روزهای پایانی سال گفت: همه ما از برنامه لیگ اطلاع داشتیم و شرایط برای تمامی تیم‌ها یکسال است، پس جای گله و شکایتی باقی نمی‌ماند. 

لازم به ذکر است، لوئیس فن فال سرمربی یونایتد نسبت به برگزاری 2 دیدار در 48 ساعت اعتراض کرده و آن را مغایر با قوانین فیفا و یوفا دانسته بود. هر چند این برنامه فشرده موجب سختی کار برای مربیان حاضر در لیگ برتر شده است اما آنانکه سالهای قبل هم در انگلیس حضور داشتند به این برنامه عادت داشته و راحت‌تر از فن فال با موضوع کنار آمدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ⁄    =  2