من غلامرضا تختی ۱۹ سال دارم!

«این مرد جوان را که اینگونه در کنار دوستش خوشحال به نظر می رسد، کمتر کسی ممکن است به قیافه بشناسد اما نام او آوازه ای به بلندای نیم قرن خاطره پهلوانی در ایران دارد؛ او غلامرضا تختی است، فرزند بابک تختی و منیرو روانی پور. نوه خوش سیمای جهان پهلوان تختی که حالا سال هاست در آمریکا زندگی می کند. سرنوشت غلامرضا تختی جوان، شوخی تلخ روزگار است.»

مجله تماشاگران امروز: «این مرد جوان را که اینگونه در کنار دوستش خوشحال به نظر می رسد، کمتر کسی ممکن است به قیافه بشناسد اما نام او آوازه ای به بلندای نیم قرن خاطره پهلوانی در ایران دارد؛ او غلامرضا تختی است، فرزند بابک تختی و منیرو روانی پور. نوه خوش سیمای جهان پهلوان تختی که حالا سال هاست در آمریکا زندگی می کند. سرنوشت غلامرضا تختی جوان، شوخی تلخ روزگار است.»

این را در اینستاگرام تماشاگران امروز نوشته بودیم به بهانه عکس های جدیدی که خانم منیرو روانی پور از فرزند برومندش در صفحه شخصی اش منتشر کرده بود. غلامرضا تختی، وبلاگی دارد که تا چند سال پیش هر از گاهی به روز می شد. او که از ابتدای نوجوانی اش به آمریکا رفته، یک بار از این نوشته بود که معلم آمریکایی اش وقتی فهمیده که نوه تختی بزرگ است، کلی تحویلش گرفته. نوشته او را بازنشر می کنیم به بهانه نزدیک شدن به 17 دی ماه که سالگرد مرگ جهان پهلوان قصه ماست. توضیح اینکه این متن سال 1386 نوشته شده:
 

من

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  81  =  90