بارسلونا هدیه رئال را پس فرستاد

تیم‌های فوتبال رئال سوسیه داد و بارسلونا از ساعت 23:30 یکشنبه شب در چارچوب هفته هفدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که این بازی را تیم سوسیه داد با برتری یک بر صفر به سود خود خاتمه داد. تنها گل این مسابقه در دقیقه دوم روی گل به خودی جوردی آلبا به ثمر رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تیم‌های فوتبال رئال سوسیه داد و بارسلونا از ساعت 23:30 یکشنبه شب در چارچوب هفته هفدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که این بازی را تیم سوسیه داد با برتری یک بر صفر به سود خود خاتمه داد. تنها گل این مسابقه در دقیقه دوم روی گل به خودی جوردی آلبا به ثمر رسید.
 

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لالیگا

بارسلونا در حالی گام به این میدان گذاشت که از قبل نسبت به شکست 2 بر یک رئال مادرید در خانه والنسیا با خبر بود و می‌‌توانست با پیروزی در زمین سوسیه داد و احتساب یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید به صدر جدول رده‌بندی صعود کند اما از فرصتی که خود رئالی‌ها به آبی اناری‌ها هدیه کرده بودند استفاده نکرد.

به گزارش مهر، نکته عجیب اینکه با وجود نیاز مبرم بارسلونا به برد، لوئیز انریکه سرمربی این تیم ترکیب عجیب و غریبی را در شروع بازی به کار گرفت طوری که مسی، نیمار، دنی آلوز، راکیتیچ و پیکه روی نیمکت این تیم نشسته بودند و با شروع نیمه دوم تغییراتی در ترکیب بارسلونا ایجاد شد که بازی کاملا بسته تیم میزبان اجازه گلزنی را به آبی اناری‌ها نداد.

بدین ترتیب تیم رئال مادرید با 39 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین لالیگا باقی ماند. تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید با 38 امتیاز و به خاطر تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم هستند. تیم سوسیه داد نیز با این برد 18 امتیازی شد و خود را از رده شانزدهم جدول به سیزدهم رساند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  ⁄    =  57