اقتصاد نوین سال ۱۴۰۰ یکی از سه بانک برتر کشور خواهد بود

حسن معتمدی:

مدیرعامل بانک اقتصادنوین اعلام کرد: بر اساس سند راهبردی جدید بانک درنظر داریم در سال 1400 یکی از سه بانک برتر کشور به لحاظ سودآوری باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی در گردهمایی خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین که با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران، روسای ادارات، روسای شعب و مدیران عامل شرکت‌های وابسته برگزار شد، گفت: بانک اقتصادنوین به منظور ارزش آفرینی برای مشتریان الگویی از بانکداری جامع، برگرفته از بانکداری روز جهان را برای گروه های مختلف مشتریان ارایه می‌کند که این خدمات نیازهای مشتریان را در عرصه های پولی و مالی تامین خواهد کرد.

وی ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) و شروع سال جدید میلادی، ضمن تشریح ماموریت‌ها و چشم انداز بانک، افزود: شرکت‌ها برای توسعه و حضور بلندمدت در صحنه‌های اقتصادی ناچارند سند راهبردی داشته باشند تا بتوانند رقابت کنند و بانک اقتصادنوین نیز از این قاعده مستثنی نیست و سند راهبردی بانک نقشه راه بانک اقتصادنوین را برای دست یابی به هدف های بانک تعیین خواهد کرد.
معتمدی ادامه داد: با افزایش تعداد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی، شاهد شرایط ویژه در نظام پولی کشور هستیم، در چنین شرایطی لازم است ضمن بررسی لحظه‌ای شرایط برنامه های میان مدت و بلند مدت بر اساس شرایط مورد توجه قرار بگیرد که در این راستا مقرر شد سند راهبردی بانک مورد بازبینی قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: سند جدید راهبردی بانک که امروز رونمایی می‌شود، ویرایش نهایی شده و حاصل نظرات تمام اعضای هیات مدیره، معاونت ها و دیگر مدیران و مسئولان بانک است.

به گفته معتمدی اجرای این سند بر اساس اولویت‌ها و به صورت فازبندی پیش‌بینی شده است.
وی اظهار کرد: بانک اقتصادنوین متعهد است الگوی خود را در چارچوب بانکداری اسلامی و جلب رضایت‌مندی همه ذی‌نفعان، با تمرکز بر ارایه نوآورانه خدمات بانکی و بهره‌مندی از سرمایه انسانی روزآمد و کارآمد ادامه دهد تا نقشی اثربخش در توسعه و رشد اقتصادی کشور ایفا کند.
معتمدی درباره برتر شدن بانک توضیح داد: ما ضمن خوشنامی، چابکی و جلب اعتماد، یکی از سه بانک برتر ایران به لحاظ سودآوری خواهیم بود. این مهم را با برخورداری از شایسته‌ترین کارکنان، کارآمدترین مدیران، مدرن ترین کانال‌ها، کاربرد همه جانبه فناوری‌های نوین و گسترش دسترسی مشتریان به خدمات بانک در سراسر ایران و جهان محقق خواهیم کرد.

وی گفت: قدرمطلق سود به عنوان ملاک ارزیابی حصول به چشم انداز بانک درباره سودآوری است و در این راه افزایش سهم بازار سپرده ای، تسهیلاتی و خدماتی بانک هدف ما است.
معتمدی افزود: بانک اقتصادنوین رعایت اصول اخلاق حرفه‏ای و صداقت را مسئولیت اصلی و لازمه کمک به رشد و توسعه نظام اقتصادی کشور می‌داند، ضمن اینکه احترام به حقوق عامه و محیط زیست در اولویت های اصلی بانک قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه پایبندی به اصول بانکداری اسلامی زیربنای توسعه نظام پولی کشور است، ادامه داد: بانک اقتصادنوین با رعایت اصول و مبانی بانکداری اسلامی و با استفاده از کارکنان روزآمد و کارآمد و نیز توسعه فرهنگ کارگروهی، خدمات پولی مورد نیاز مشتریان را تامین می کند ضمن اینکه در نظر داریم سطح استانداردهای نظام بانکی را همگام با نوآوری‌های جهانی ارتقاء بخشیم.
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین تصریح کرد: اکنون در بین بانک‌ها رتبه‌های خوبی داریم اما می‌خواهیم طبق سند راهبردی به یکی از سه بانک برتر در صنعت بانکداری کشور برسیم که اقدامات لازم برای دست‌یابی به این مهم در بانک فراهم شده است.
معتمدی تاکید کرد تغییر ساختار بر اساس مفاهیمی نظیر محور قراردادن مشتری در ارائه خدمات، تخصصی شدن کسب و کارها شامل بانکداری خرد، شرکتی و اختصاصی بر اساس نیاز گروه‌های مختلف مشتری، پشتیبانی حوزه کسب و کارها توسط سایر حوزه‌های عملیاتی بانک، رعایت اصل صرفه‌جویی، تقویت چابکی سازمان و روانی فرایندها از جمله برنامه هایی است که در دستور کار بانک قرار دارد و قطعا این خدمات زمینه افزایش کیفیت و در نهایت رضایت‌مندی بیش از پیش مشتریان را فراهم خواهد کرد.
لازم به ذکر است همزمان با برگزاری گردهمایی سراسری خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین چهار پنل تخصصی با عناوین "فناوری اطلاعات، پشتیبان کسب و کار"، "سرمایه انسانی، پشتیبان کسب و کار" و "عملیات بین‌الملل، پشتیبان کسب و کار" برگزار شد، ضمن اینکه در پنل دیگری امیرعلی ثابتی مدیر امور مالی و فرید جهانبخش مدیر طرح و برنامه بانک اقتصادنوین نیز گزارش عملکرد و تحلیل عوامل سودآوری بانک را در 9 ماهه نخست امسال تشریح کردند.
همچنین در گردهمایی سراسری خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین از شعب برتر این بانک قدردانی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =