۱۰۰ برند برتر ایران معرفی شدند

یکصد برند ارزشمند ایران در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران امسال با رویکردی متفاوت به منظور تلاش برای رفع موانع نقدینگی واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری کشور ومعرفی برندهای ارزشمند بازار ایران برگزار شد.  

از جمله اهداف این جشنواره را باید تلاش برای توسعه فرهنگ برندسازی، ایجاد بستری مناسب جهت توسعه فرهنگ ساخت داخل و صادرات کالاها با برند ایران، افزایش سهم و نقش بخش خصوصی در فعالیت های بخش صنعت، معدن و تجارت و نشان دادن موفقیت ها و دستاوردهای بخش خصوصی عنوان کرد.

فرشاد به آبادی بنیانگذار جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در خصوص انتخاب یکصد برند ارزشمند ایران گفت: گروه مطالعاتی هوشمند تدبیر به منظور شناسایی این 100 برند ارزشمند، ابتدا با انتخاب حدود 700 برند فعال کشور تحقیقات و ارزیابی های خود را آغاز کرد.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه از بین این تعداد برند، 300 برند برای ارزیابی نهایی حائز شرایط و به سه گروه C,B,A تقسیم شد که گروه A به عنوان یکصد برند ارزشمند ایران معرفی می شود.

 به آبادی، ارزش 100 برند ارزشمند ایران(گروه A) را بیش از 300 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

 علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نیز به عنوان قهرمان قهرمانان صنعت ایران در بخش دولتی انتخاب شد و نامبرده حمایل قهرمانی خود را به خانم "دکتر قاسمی" همسر "شهید مجید شهریاری" اهدا کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1