دستگاه‌های تصفیه خانگی آب مورد تأیید نیست

شرکت آبفای استان تهران اعلام کرد: ادعای دارابودن هر گونه تاییدیه از سوی این شرکت برای تبلیغ و یا فروش دستگاه‌های تصفیه خانگی آب غیرقانونی است و آبفای استان تهران با موسسات حقیقی و حقوقی متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص ادعای الودگی آب تهران و سوءاستفاده برخی از فروشندگان تجهیزات تصفیه آب خانگی از این شایعات، اطلاعیه ای رسمی صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: "هم‌چنان‌که در گذشته نیز بارها تاکید شده است، آب تهران از نظر بهداشت هیچ گونه مشکلی ندارد و هیچ یک از دستگاه‌های تصفیه آبی که به نام شرکت آب و فاضلاب تبلیغ می‌شوند مورد تایید این شرکت نیست.

بنا بر گزارش‌های مردمی و تماس‌های شهروندان با شرکت آب و فاضلاب، اخیرا موسساتی برای فروش دستگاه‌های تصفیه آب با شهروندان تماس گرفته‌اند و ضمن معرفی خود به عنوان نماینده آبفا و ادعای آلوده‌ بودن آب تهران تلاش می‌کنند شهروندان را به خرید محصولات خود ترغیب کنند.

گفتنی است دفتر حقوقی آبفای استان تهران در گذشته با شرکت‌هایی از این دست برخورد قضایی کرده است و شماری از این شرکت‌ها در مراجع قضایی محکوم شده‌اند."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  ⁄    =  17