خرید بلیت خط آهن به وسیله تلفن همراه

بخشی از سیستم حمل و نقل شهر سان‌فرانسیسکو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا قصد دارد به منظور بهبود ارائه خدمات به مسافران، فرایند خرید بلیت از طریق اپلیکیشن همراه را عملی سازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از پایگاه خبری فاین اکسترا، بر این اساس به زودی قرار است مسافران خط آهن شهری مونی (Muni) در سان‌فرانسیسکو، هزینه‌های حمل و نقل را با استفاده از یک اپلیکیشن نصب شده در تلفن همراه پرداخت کنند.

در این روش کاربران می‌توانند با استفاده از دبیت کارت یا کردیت کار و یا از طریق PayPal، در هر کجا و در هر زمان، بلیت‌های مورد نظر خود را اعم از یک یا چند سفره خریداری نمایند.

آژانس حمل و نقل شهری سان‌فرانسیسکو موسوم به SFMTA، قصد دارد این پروژه را با همکاری شرکت GlobeSherpa آغاز نماید.

شرکت GlobeSherpa تولیدکننده نوعی پلتفرم همراه مدیریت و صدور بلیت به همین نام است. مرحله آزمایشی برنامه مزبور قرار است از تابستان آتی آغاز شود.

SFMTA می‌گوید اگر چه این اپلیکیشن در وهله اول فقط در سفرهای مرتبط با شرکت مونی کاربرد دارد ولی این طرح، بخشی از یک تلاش گسترده جهت ارزیابی گزینه‌های پرداخت در اسمارت‌فون‌ها در آن دسته از اپراتورهای حمل و نقل در منطقه خلیج سان‌‎فرانسیسکو است که در حال حاضر از کارت‌های Clipper استفاده می کنند.

Clipper یک کارت الکترونیک خدمات حمل و نقل است. Ed Reiskin مدیر حمل و نقل SFMTA این برنامه را بخشی از تلاش‌های این شرکت برای بهبود تجربه مشتری در سیستم مونی دانست و خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از این اپلیکیشن جدید، مسافران می‌توانند از طریق گوشی‌های خود، در هر کجا و هر زمان، به خرید بلیت مبادرت ورزند.

منبع:شرکت ملی انفورماتیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  2