PayPal به ویندوز می آید/ورود مایکروسافت به بازار خرده فروشی

اجرای اپلیکیشن پرداخت روی ویندوز 8.1

مایکروسافت، این امکان را برای بخش های تجاری فراهم کرده که کارت های پرداخت پی پال (Paypal Here) را بر روی هر دستگاهی با سیستم عامل ویندوز 8.1 بپذیرند./در طول هشت سال گذشته، دستگاه های هوشمند برای استفاده روزانه مصرف کنندگان به محیط ها خرده فروشی راه یافته اند. این موضوع در سال 2007 و با آیفون آغاز شد. /در مورد پی پال، ترکیب اپلیکیشن مورد نیاز مصرف کنندگان با ویژگی کنترل تصویر، و سرویس Paypal Here می تواند فرصت هایی متفاوت برای بخش های تجاری ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در طول هشت سال گذشته، دستگاه های هوشمند برای استفاده روزانه مصرف کنندگان به محیط ها خرده فروشی راه یافته اند. این موضوع در سال 2007 و با آیفون آغاز شد. اما امروزه با گستره وسیعی از گوشی های هوشمند و تبلت ها ادامه یافته است.

مایکروسافت، نتیجه مشابهی برای دستگاه های هوشمند خود مخصوصا دستگاه جدید Microsoft Surface Pro 3 پیش بینی کرده است و در حال حاضر، طی همکاری با پی پال، این امکان را برای بخش های تجاری فراهم کرده که کارت های پرداخت پی پال (Paypal Here) را بر روی هر دستگاهی با سیستم عامل ویندوز 8.1 بپذیرند. هم چنین پی پال، یک SDK ( ابزار توسعه نرم افزار) برای توسعه دهندگان نرم افزار ارائه کرده است که سرویس هایی مانند مدیریت موجودی و برنامه های وفاداری مشتری نیز می تواند با کمک Papal Here و Windows به صورت همزمان توسعه یابد.

تا قبل از انتشار اطلاعیه در روز سه شنبه، پی پال فقط با iOS و دستگاه های اندروید سازگار بود. همکاری پی پال و مایکروسافت، مجرای دیگری برای ورود تامین کنندگانی مانند آمازون، اسکوئر، گوپیمنت به جهان فیزیکی باز می شود تا آن ها هم با ویندوز سازگار شوند.

براد برودیگان، نائب رئیس بخش خرده فروشی در پی پال، به خبرگزاری موبایل پیمنتز تودی، در جلسه ای با اعضای رسانه در دفتر eBay در نیویورک گفت : « به نظر من، مهم ترین نکته (در بازار پایانه های فروش موبایلی) ایجاد راه حل هایی منعطف برای برطرف کردن نیازهای بخش های تجاری است و بنا براین همکاری با مایکروسافت برای ما بسیار با اهمیت است. با این روش، نه تنها اپلیکیشن پی پال روی شبکه های ویندوز نیز اجرا می شود، بلکه ابزار توسعه با پی پال نیز به توسعه دهندگان کمک می کند سرویس های مورد نظر خود و با تنظیمات مورد نظر خود را ارائه کنند.»

برودیگان امیدوار است بسیاری از سرویس هایی که توسعه دهندگان با ویندوز ایجاد می کنند، بر وفاداری مشتریان متمرکز باشند و این موضوع بحث اصلی نمایش بزرگ NRF در هفته گذشته بود. خرده فروشان می خواهند پیوندی محکم میان تجربیات موبایلی و درون فروشگاهی برقرار کنند. اما اغلب در پیدا کردن پرمزیت ترین روش شکست می خورند. زیرا بخش های تجاری شرکت های تکنولوژی نیستند. بنابراین SDK ویندوز احتمالا موفق خواهد بود و برای ایفاء نقش توسعه دهندگان شخص ثالث مفید است. آن ها می توانند برای خرده فروش ها تجربیاتی منحصر به فرد ایجاد کنند و این موضوع مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار کارآمد خواهد بود.

در مورد پی پال، ترکیب اپلیکیشن مورد نیاز مصرف کنندگان با ویژگی کنترل تصویر، و سرویس Paypal Here می تواند فرصت هایی متفاوت برای بخش های تجاری ایجاد کند.

برودگان می گوید:« مهم ترین نکته در پرداخت های موبایلی، وفاداری مشتریان است. اگر بتوانید این نوع از وفاداری را با محیط تعامل هوشمند اجرا کنید، بسیار قدرتمند خواهد بود. همه چیز به تمایز میان تجربه هایی برمی گردد که برای مشتریان رقم می زنید. شناختن مشتری و روش شناسایی ساده تر و بهتر و حفظ مشتریان موضوع مورد رقابت است. این وعده پرداخت های موبایلی است.»
پانوس پانای، رئیس بخش Surface در بحث در موضوع توانایی تبلت ها در عمل به عنوان دستگاه های POS موبایلی، می گوید: « یکی از مواردی که برای ما اهمیت داشت، این سناریوی دقیق بود.»

زمینه مایکروسافت برای new Surface ساده است: این دستگاه تبلتی است که قرار است جایگزین لپتاپ شما باشد. اگر آگهی های بازرگانی تلویزیون را دیده باشید، در یک محیط خرده فروشی، ایده دستگاه Surface این است که یک فروشگاه می تواند در میز کار خود این دستگاه را قرار دهد و هم چنین می تواند آن را با خود حمل کرده، در فروشگاه پرسه بزند و مشتریان پرداخت های خود را انجام دهند، موجودی خود را مشاهده کنند و به طور خلاصه، آغاز تعاملات بخش تجاری با مشتریان باشد. در پایان روز نیز، صاحب کسب و کار می تواند دستگاه Surface را با خود به خانه برده و کلیه عملیات را از راه دور مدیریت کند.

پانای گفت : « ما تلاش می کنیم دستگاه Surface هم به اندازه کامپیوتر و هم به اندازه تبلت منعطف باشد. شما باید یک گام به عقب برگردید تا باور کنید که دو دستگاه را در یک دستگاه در اختیار دارد.»
هم چنین پی پال، در روز سه شنبه اعلام کرد که یک دستگاه اسکنر غیرتماسی EMV در ایالات متحده در سال جاری منتشر کرده و این دستگاه در حال حاضر در استرالیا و انگلستان در دسترس عموم قرار گرفته است.

منبع : http://www.mobilepaymentstoday.com//
 ترجمه:سمانه سمیعی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =