تلاش اوراکل برای در دست گرفتن بازار خدمات ابری

شرکت اوراکل از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات نرم‌افزاری به تازگی اعلام کرد که کسب‌و‌‌کار خود را بر خدمات پردازش ابری متمرکز کرده است تا به نیاز روزافزون بازار جهانی برای این قبیل سرویس‌های مبتنی بر وب پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همــکاران سیسـتم شرکت اوراکل از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات نرم‌افزاری به تازگی اعلام کرد که کسب‌و‌‌کار خود را بر خدمات پردازش ابری متمرکز کرده است تا به نیاز روزافزون بازار جهانی برای این قبیل سرویس‌های مبتنی بر وب پاسخ دهد.

«مارک هورد» یکی از مدیران اجرایی اوراکل طی بازدیدی که از کشور کره جنوبی انجام داده بود، توضیح داد که شرکت او با اطمینان کامل در صنعت محصولات پردازش ابری گام برمی‌دارد.

هورد طی مصاحبه‌ای که با رسانه‌های کره‌ای داشت، اعلام کرد: «ما طی سال آتی نسبت به دیگر شرکت‌ها در سراسر دنیا خدمات ابری جدیدتری را در بازار جهانی به فروش می‌رسانیم.» پس از کناره‌گیری «لری الیسون» در سپتامبر گذشته، «مارک هورد» به همراه «سافرا کتز» به‌صورت مشترک پست مدیرعاملی شرکت اوراکل را در دست گرفته‌اند.

هورد اظهار کرد که شرکت اوراکل به صورت کاملا رقابتی فعالیت‌های خود را جلو می‌برد و تنها مرکز توسعه نرم‌افزاری در جهان محسوب می‌شود که در تمام ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری از جمله نرم‌افزارهای به‌عنوان خدمات، پلت‌فرم‌های به‌عنوان خدمات و زیرساخت‌های به‌عنوان خدمات محصولات خود را در اختیار مشتریان می‌گذارد. او گفت: «استراتژی ما این است که برای عرضه هر یک از این ابزارها در بازار جهانی بهترین باشیم.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −  40  =