توپی که خیلی هم طلا نیست

چیزی حدود سه هفته پیش توپ طلای بهترین بازیکن جهان در سال 2014 به کریستیانو رونالدو اهدا شد و از حتی این جایزه را قبل از بازی حذفی با اتلتیکومادرید به هوادارانش در ورزشگاه سانتاگوبرنابئو نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از هفته نامه نماشاگر: چیزی حدود سه هفته پیش توپ طلای بهترین بازیکن جهان در سال 2014 به کریستیانو رونالدو اهدا شد و از حتی این جایزه را قبل از بازی حذفی با اتلتیکومادرید به هوادارانش در ورزشگاه سانتاگوبرنابئو نشان داد. با این وجود هنوز حرف و حدیث ها در مورد این ماجرا ادامه دارد و بسیاری از اهالی فوتبال نسبت به تعلق یافتن این جایزه به رونالدو معترض هستند. آلمان ها که اصلا جلوی صف ایستاده اند و سفت و محکم می گویند مانوئل نویر باید این جایزه را به خودش اختصاص می داد. خبر برای آن ها این است که سنگربان بایرن مونیخ حتی دوم هم نشده و بعد از لیونل مسی به عنوان سومین بازیکن برتر جهان در سال گذشته میلادی برگزیده شده است. 

در آن سو برخی از بارسایی ها هم به ماجرا اعتراض دارند. از آن جمله می توان به یوهان کرایوف اشاره کرد که همین اواخر رسیدن «بالن دور» به کریس را مضحک دانسته بود! مجموعه این مسایل باعث شده است بار دیگر ماجراهای مربوط به اهدای توپ طلا به بازکن برتر سال، در محافل فوتبالی جنجال به پا کند و خیلی ها به مکانیزم این انتخاب ایراد بگیرند.
 

توپی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  12