خاطرات بهروز رهبری‌فرد از دوران فوتبال

خاطرات بهروز رهبری‌فرد از دوران فوتبال و بازی در پرسپولیس و تیم ملی را حتماً‌ شنیده‌اید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فوتبالی‌ها اعتقاد دارند مدافع و کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس خیلی خوب حرف می‌زند و بهتر از آن، خاطره تعریف می‌کند. در همین راستا باید خدمت‌تان عرض کنیم وقتی یک‌شنبه گذشته در بازی خیرخواهانه رسانه ورزش و یاران کریمی به بهروز رهبری‌فرد برخوردیم، داستان جالبی را برای‌مان تعریف کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست: «اولین باری که علی کریمی به تمرینات پرسپولیس آمد را خوب به خاطر دارم. آن روزها در ورزشگاه کارگران تمرین می‌کردیم.

شنیده بودم او یک جوان سالنی‌باز است که در فتح تهران بازی می‌کند و از تکنیک بالایی برخوردار است. پسری لاغراندام و بور بود که سر تمرین آمد و قرار شد لخت شود و تمرین کند. همه ما داخل رختکن رفتیم تا لباس تمرین بپوشیم. احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودی، مهدی هاشمی‌نسب و بقیه بر و بچه‌ها یکی‌یکی لباس عوض کردیم و وارد زمین شدیم اما علی کریمی وارد رختکن نشد.

پشت رختکن ورزشگاه کارگران و آن طرف، سرویس بهداشتی بود و علی کریمی را دیدم که لباس خود را در دستشویی عوض کرد و به جمع ما ملحق شد، همان جا به مهدی هاشمی‌نسب و عابدزاده گفتم این پسر فوتبالیست می‌شود. پرسیدند چطور؟ گفتم طرف بزرگتر و کوچکتر سرش می‌شود. او به خاطر حجب و حیا و خجالت از احمدرضا عابدزاده و سایر بزرگترها خجالت کشید لباس خود را در رختکن عوض کند و برای همین به دستشویی رفت و … علی از همان روزها حرمت بزرگتر را حفظ می‌کرد و پسر مؤدبی بود اما امروز جوانان پرسپولیس حرمت مدیرعامل و سرمربی را نگه نمی‌دارند چه رسد به همبازیان خود!»

به اعتقاد ما بهروز رهبری‌فرد پر بیراه هم نمی‌گوید. او هم با یکی، دو برخورد با فوتبالیست‌های امروزی پرسپولیس به خوبی تفاوت‌ها را دریافته است. شاید یکی از مشکلات کنونی پرسپولیس همین نکته باشد که این تیم یکی مثل احمدرضا عابدزاده ندارد. کاپیتان بزرگتری که جوان‌ترها و حتی سایر بازیکنان از او حساب ببرند. محمد نوری و محسن بنگر بازیکنان خوبی هستند و اتفاقاً مؤثرترین پرسپولیسی‌ها در فصل جاری به شمار می‌روند اما این دو نیز کاریزمای یک کاپیتان یا بزرگتر را ندارند که بتوانند جلوی برخی اتفاقات و حواشی جوان‌ترها را بگیرند. این در حالی است که در گذشته و به قول بهروز رهبری‌فرد وقتی یک جوانی پای به تمرینات پرسپولیس می‌گذاشت، همان ابتدا متوجه می‌شد که کجا آمده است یا به عبارت بهتر او را متوجه می‌کردند!
در واقع کاپیتان و بازیکنان بزرگتر عصای دست علی پروین در بیرون زمین هم بودند اما امروز …

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =