ترکیب احتمالی استقلال در دیدار با پیکان

استقلال در دیداری حساس فردا به مصاف پیکان خواهند رفت و امیر قلعه‌نویی امیدوار است سومین برد پیاپی خود را مقابل شاگردان صمد مرفاوی کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از "ورزش سه"، استقلال که بعد از تعطیلات تیم خسیس‌تری را روانه مسابقات کرده و نشان داده علاقه‌ای به از دست دادن امتیازات ندارد در این بازی جاسم کرار را به دلیل محرومیت و هرایر مگویان مصدوم را در اختیار نخواهد داشت و امیر قلعه‌‌نویی می‌تواند تیم کاملی را روانه این بازی حساس کند.

درون دروازه مطابق دیدارهای گذشته استقلال در این فصل محسن فروزان قرار خواهد گرفت. فروزان که از نظر آمادگی روحی و روانی و انگیزه در بهترین شرایط خود به سر می‌برد در بازی گذشته این تیم هم نقش اساسی در حفظ تک گل شهباززاده داشت و بارها با عکس‌العمل‌های خود حمله وران سایپا را ناکام کرد. او در این بازی هم مقابل بازیکنانی قرار خواهد گرفت که از انگیزه زیادی برای اثبات خود به امیر قلعه‌نویی برخوردار هستند و این کار شماره یک آبی‌پوشان را سخت خواهد کرد.

در خط دفاعی نیز امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی و یعقوب کریمی وظیفه محافظت از دروازه تیم‌شان را برعهده دارند و البته با توجه به ذات هجومی دو بازیکن کناری استقلال، کار عمران زاده و صادقی خیلی سخت است و آنها در برابر تیمی که چشم به ضد حملات دارد باید تمرکز بیشتری داشته باشند. امادگی بالای یعقوب کریمی در دو بازی گذشته این تیم و نیز بسته ماندن دروازه این تیم در بازی قبلی، مدافعان استقلال را امیدوار می‌کند در این بازی هم موفق شوند دروازه تیم‌شان را بسته نگه دارند.

در خط میانی با توجه به غیبت جاسم کرار کار هجومی تیم قلعه‌نویی با خلا روبرو خواهد شد و امید ابراهیمی و میلاد نوری که در اولین بازی‌اش برای این تیم توانست تا حدود زیادی توانایی‌های خود را اثبات کنند به دنبال این هستند تا میانه زمین را از آن استقلال کنند و در کنار آنها خسرو حیدری نیز به میدان می‌رود تا زوج هجومی‌اش به همراه فخرالدینی را شکل دهد.

امیر قلعه‌نویی که در دو بازی قبلی تیمش را با سه مهاجم به میدان فرستاده در این بازی هم احتمالا آرش برهانی را در کنار سجاد شهباززاده و رضا عنایتی به میدان خواهد فرستاد و امیدوار است حمله وران چارچوب شناس و زهردارش در این بازی هم موفق شوند دروازه مهدی رحمتی را باز کرده و او را تسلیم کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  29