شانس ماندن در درخشان به یک درصد رسید

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به احتمال زیاد امشب برگزار می‌شود تا در مورد نتایج وضعیت پرسپولیس تصمیماتی اتخاذ شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از باشگاه خبرنگاران، طبق برنامه قرار است که جلسه کمیته فنی پرسپولیس فردا برگزار شود تا عملکرد درخشان مورد ارزیابی قرار بگیرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که 99 درصد احتمال اخراج درخشان وجود دارد و فقط یک درصد فرصت به او داده می‌شود.

*تکذیب مصاحبه توسط درخشان

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بعد از شکست مقابل ملوان بندر انزلی تصمیم گرفته که فعلا مصاحبه‌ای انجام ندهد. بر این اساس درخشان خبرهایی که از سوی وی در رسانه‌ها منتشر می‌شود را تکذیب کرده است.
 
*مایلی کهن جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس
 
هرچند که مسئولان پرسپولیس تغییر و تحولات در کادر فنی را تکذیب می‌کنند اما، چند گزینه روی میزشان برای مربیگری وجود دارد. بر اساس شنیده‌ها محمد مایلی کهن جدی‌ترین گزینه هدایت پرسپولیس‌ها است و حین عبدی هم یکی از گزینه‌ها به شمار می‌آید. حبیب کاشانی، مدیر تیم‌های امید به طاهری توصیه کرده که مایلی کهن را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کند. کاشانی به مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس بیان کرده که مایلی کهن انگیزه زیادی برای کمک به پرسپولیس دارد و بهتر است تا پایان فصل از مایلی کهن در سمت سرمربیگری استفاده کند.

*هیچ گزینه خارجی روی میز باشگاه نیست

در حالیکه گفته می‌شود که برانکو ایوانکوویچ یکی از گزینه‌های مربیگری پرسپولیس است اما یک منبع آگاه اعلام کرد که هیچ گزینه خارجی روی میز باشگاه پرسپولیس نیست. بر این اساس اگر حمید درخشان از سرمربیگری پرسپولیس کنار رود یک مربی داخلی جایگزینش می‌شود.

*سکوت مرگبار در رختکن پرسپولیس

بعد از شکست مقابل ملوان، سکوت مرگباری در رختکن پرسپولیس برقرار بود و بین اعضای تیم صحبتی رد و بدل نشد.

*داد و بیداد بنگر بر سر بازیکنان مقصر

محسن بنگر بعد از شکست مقابل ملوان در رختکن بر سر بازیکنان مقصر داد و بیداد کرد و به آنها گفت که شما حرمت پرسپولیس را نگه نمی‌دارید و ارزش این پیراهن که پوشیده اید را حفظ نمی‌کنید و نمی‌دانید که در کدام تیم دارید بازی می‌کنید.

*طارمی ممنوع الخروج شد

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به علت بدهی مالیاتی ممنوع الخروج شد و وی حق خروج از کشور را ندارد. با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس باید در جام باشگاه‌های آسیا حضور یابد مسئولان این تیم هرچه سریعتر مشکل مالیاتی طارمی را باید برطرف کنند تا این بازیکن مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشد.

*ژورائف چهره جدید در تمرینات پرسپولیس

ژورائف بازیکن ازبکستانی مدنظر درخشان صبح امروز وارد تهران شده وقرار است درتمرین بعد از ظهر پرسپولیس شرکت کند.

شنیده‌ها حاکیست؛ ژورائف ازبکستانی که در پشت دفاع چپ بازی می‌کند صبح امروز وارد تهران شده و قرار است درتمرینات بعد از ظهر پرسپولیس شرکت کند تا درخشان این بازیکن را از لحاظ فنی مورد ارزیابی قرار دهد.

اگر ژورائف از لحاظ فنی مورد تایید درخشان قرار گرفت آن وقت در تست پزشکی باشگاه شرکت می‌کند و بعد از تاییدیه پزشکی با تیم پرسپولیس قرارداد می‌بندد.

گفتنی است، ضرغام اسماعیل عراقی در ابتدا مدنظر درخشان در پست دفاع چپ بود و حتی باشگاه الشرط هم رضایت داد تا این بازیکن به پرسپولیس بپیوندد اما این بازیکن در لیگ عراق بازی کرده و حضورش در پرسپولیس منتفی شده است.

به هر حال تکلیف حمید درخشان در پرسپولیس هنوز مشخص نیست و اگر این مربی از سمت خود برکنار شود، معلوم نیست وضعیت ژورائف بازیکن ازبکستانی به چه صورت می‌شود.

گفتنی است، در حال حاضر ژورائف ازبکستانی در هتل ارم تهران مستقر شده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =