امنیت سیستم‌های ابری مهم‌ترین نگرانی برای کسب‌و‌کارهای آفریقایی

چشم‌انداز امنیت سایبری افریقا در سال 2015

طی سال جدید میلادی سمت و سوی بازار IT در آفریقا تغییر میکند و شرکت‌های مخابراتی، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی بزرگترین سرمایه‌گذاران در حوزه خدمات فناوری مدرن باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،منطقه آفریقای شمالی با سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر در فناوری‌های مدرن که از آنها با نام 3rd Platform یاد می‌شود، طی سال 2015 میلادی خود را به یکی از قطب‌های نوآوری در حوزه ICT تبدیل می‌کند.

به گزارش رایورز  ، دولت‌ها در منطقه آفریقای شمالی قصد دارند طی سال 2015 میلادی سرمایه‌گذاری خود در حوزه خدمات 3rd Platform شامل سیستم‌های پردازش ابری، سرویس‌های موبایلی و کلان داده‌ها (Big Data) را افزایش دهند. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی IDC، آفریقای شمالی سرمایه‌گذاری روی خدمات کسب‌و‌کارهای هوشمند موبایلی، کلان داده‌ها، سیستم‌های تحلیلی و راهکارهای پردازش ابری را مهم‌ترین اولویت خود می‌داند.

این مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی کرده است که طی سال جدید میلادی سمت و سوی بازار IT در آفریقا تغییر کند و شرکت‌های مخابراتی، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی بزرگترین سرمایه‌گذاران در حوزه خدمات فناوری مدرن باشند. با این توضیحات پیش‌بینی شده است در سال 2015 امنیت سیستم‌های ابری مهم‌ترین نگرانی برای کسب‌و‌کارهای آفریقایی محسوب شود و میزان سازگاری با ابزارهای موبایلی در سازمان‌های این منطقه به رکوردی تازه دست یابد.

راهکارهای مربوط به مدیریت و چاپ اسناد از دیگر بخش‌هایی هستند که مورد توجه سازمان‌های آفریقایی قرار می‌گیرند و علاوه بر آن، شرکت‌های مخابراتی به میزان گسترده روی خدمات کلان داده‌ها تمرکز می‌کنند..دنیای اقتصاد
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  −    =  29