اختلاف رئیس AFC با رئیس فدراسیون فوتبال امارات؛ میزبانی در مشت ایران!

گفته می شود رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا اختلاف نظرهای اساسی با رئیس فدراسیون فوتبال امارات پیدا کرده و بی میل نیست که میزبانی جام ملت ها را به ایران بدهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از شبکه اطلاع رسانی راه دانا اگرچه برخی رسانه های اماراتی ادعا کرده اندکه آنها میزبان جام ملت های آسیا در سال 2019 هستند اما به نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا تمایل زیادی به اعطای میزبانی به این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس ندارد و اگر مسئولان فوتبال و ورزش ایران مصرانه به دنبال گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا باشند این مساله دور از دسترس نخواهد بود. 

شنیدیم که سرکال رئیس فدارسیون فوتبال امارات اختلاف نظرهای اساسی با شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیدا کرده و حتی به جلسه هایی که او را دعوت می کنند نمی رود. بنابراین اگر در چنین شرایطی ایران مصرانه خواهان میزبانی جام ملت ها شود شیخ سلمان بی میل نیست که میزبانی را به ایران بدهد.

با این حال مشکلات مالی فوتبال ایران یکی از  اصلی ترین مسایل برای عدم اعطای میزبانی به ایران است. فدراسیون فوتبال ایران هنوز نتوانسته پول خود را بابت حضور در جام جهانی دریافت کند. صدا و سیما هم هنوز حق پخش تلویزیونی را به فوتبال پرداخت نکرده به طوریکه کفاشیان از احتمال تعطیلی لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی سخن گفته است! به نظر می رسد اگر مشکلات و اختلاف های داخلی بین مسئولان فوتبال و ورزش و صدا و سیما مدیریت یا حل شود شاید بتوانیم میزبان جام ملت های آسیا شویم و این میزبانی در مشت ماست به شرطی که بخواهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  64