فکری: حواشی در استقلال همیشه وجود دارد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت باشگاه و هیئت مدیره باید به فکر مشکلات مالی باشند و راه حلی برای آن پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تسنیم، محمود فکری درباره 3 پیروزی اخیر استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را بردیم و بازیکنانی که کنار تیم بودند، تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتند. از طرفی آمدن رضا عنایتی و وحید طالب‌لو به استقلال باعث شد تا رفاقت بین بازیکنان بیشتر شود.

وی افزود: عنایتی و طالب‌لو به همراه دیگر بازیکنان بزرگ تیم، در بوجود آوردن آرامش تیم و رفاقت تاثیرگذار بودند. این رفاقت سبب ایجاد تیمی یکدست شده و همه بازیکنان تا آخرین لحظه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا به هدف اصلی‌مان یعنی قهرمانی برسیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص نرفتن مهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان به سمت امیر قلعه‌نویی در دیدار استقلال – پیکان گفت: دیگر نباید به این مسئله پرداخت و فکر کرد. هر فردی برای خودش عقیده‌ای دارد و و می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد اما اگر بخواهیم به هر مسئله حاشیه‌ای توجه کنیم، باید کارمان را رها کنیم. حواشی در تیم بزرگ استقلال همیشه وجود دارد و نباید به هر موضوعی توجه کرد.

فکری در مورد مشکلات مالی استقلال عنوان کرد: پرداختی‌ها تاکنون خوب نبوده و این مشکل، بازیکنان را اذیت می‌کند. مدیریت باشگاه و هیئت مدیره باید به فکر مشکلات مالی باشند و راه حلی برای آن پیدا کنند. بازیکنان با دل و جان برای تیم بازی می‌کنند اما مشکل مالی آنها را اذیت می‌کند. بهتر است مدیریت باشگاه تا پیش از واگذاری یا فروش باشگاه، به اعضای تیم پرداختی داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3