تشریح فرصت‌های همکاری دوجانبه ایران و جمهوری اسلواکی در همایش اقتصادنوین

نخستین همایش فرصت‌های تجاری ایران با اروپای مرکزی و جمهوری اسلواکی با حضور فعالان اقتصادی و بازرگانان دو کشور و حمایت بانک اقتصادنوین برگزار شد.

border=0رئیس اتاق بازرگانی ایران و اسلواکی به حمایت این کشور از تجار و بازرگانان ایرانی اشاره کرد و گفت: اسلواکی این آمادگی را دارد که تجار و بازرگانان ایران را برای سرمایه‌گذاری مورد حمایت قرار دهد و تسهیلات ویژه‌ای در اختیار آن‌ها قرار دهد.
در این همایش سید محمدرضا حسینی عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و اسلواکی و رئیس این همایش نیز با اشاره به ضرورت برگزاری اینگونه نشست‌ها گفت: دستاورد بزرگ این گونه همایش‌ها معرفی پتانسیل‌های موجود کشور ایران و تسهیلات ارائه شده برای بازرگانان دو کشور جهت سرمایه‌گذاری است، که باید گسترش یابد.
وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری خارجی برای توسعه کشور تصریح کرد: سرمایه‌گذاری خارجی به عنوان یک مکمل ضروری برای اقتصاد کشور نقش مهمی در اشتغالزایی و رونق تولید در کشور دارد.
این عضو اتاق بازرگانی ایران به بیان ظرفیت‌های کشور اسلواکی برای سرمایه‌گذاری پرداخت و گفت: ظرفیت‌های اسلواکی با توجه به تورم زیر 5 درصد در این کشور، کیفیت بالای نیروی کار با دستمزد پایین در این کشور و شمار زیاد شرکت‌ها در این کشور بسیار خوب و تعیین کننده است.
در این همایش همچنین حمید حاجی ابراهیم زرگر عضو اتاق بازرگانی تهران نیز طی سخنانی فرصت‌های پیش روی همکاری‌های دو کشور را تشریح کرد.
لازم به ذکر است همایش فرصت‌های تجاری ایران با اروپای مرکزی و جمهوری اسلواکی با حمایت بانک اقتصادنوین روز سه‌شنبه 21 بهمن ماه در محل سالن کنفرانس هتل سیمرغ تهران برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  ⁄    =  38