عضویت بیش از ٣٩٨ هزار مشتری در سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات

بیش از ٣٩٨هزار مشتری به سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات پیوسته و امور بانکی خود را از طریق این سامانه انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه میگردد و دارای قابلیتهای فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و … میباشد. این گزارش میافزاید تعداد مشتریان استفاده کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان دی ماه سال ١٣٩٣ به بیش از ٣٩٨ هزار مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد ٢٤ درصدی تعداد مشتریان استفاده کننده از این سامانه در مقایسه با دی ماه سال گذشته است.
براساس این گزارش بانک صادرات ایران با بهره گیری از دستگاه رمز ساز لحظه ای (otp) در محیطی کاملاً امن و بدون حضور فیزیکی در شعب اقدام به ارایه خدمات تنوع اینترنتی نموده است.
این گزارش می افزاید طی دی ماه امسال بیش از ١١ میلیون و ٦٧ هزار تراکنش در بانکداری اینترنتی این بانک انجام شده که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل بیانگر ٣٨ درصد رشد در تعداد تراکنش ها می باشد.
شایان ذکر است استفاده از سیستم غیر حضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب ها، تعیین مبلغ چک، رویت صورت حساب را امکان پذیر ساخت و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و وقت مشتریان داشته باشد . متقاضیان می تواند جهت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.
گفتنی است این بانک بر این اساس سقف انتقال وجه بین حسابهای سپهری خود و دیگران در هر بار جابجایی مبلغ یک میلیارد ریال، سقف پرداخت اقساط درون بانکی خود و سایرین در هر بار جابجایی تا ٤ میلیارد ریال، سقف دستور پرداخت درون بانکی مبلغ ١٠٠ میلیون به ازای هر دستور پرداخت و سقف پرداخت اقساط بین بانکی در هر تراکنش مبلغ ٢٥٠ میلیون ریال و حداکثر روزانه مبلغ ٥٠٠ میلیون ریال تعیین شده است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  −  16  =