شرکت CoinJar اپلیکیشن جدیدی برای پرداخت بیت کوین منتشر کرد

شرکت CoinJar یک برنامه جدید موبایلی تحت سیستم عامل iOS منتشر کرد که با رابط کاربری بسیار جذاب، پرداخت های بیت کوینی را سرعت می بخشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از شاپرک شرکت CoinJar یک برنامه جدید موبایلی تحت سیستم عامل iOS منتشر کرد که با رابط کاربری بسیار جذاب، پرداخت های بیت کوینی را سرعت می بخشد و کاربران جدیدی را به استفاده از ارز دیجیتال جذب می کند. این برنامه جدید، در راستای شعار «رو به جلو» و در مسیر تبدیل ارز دیجیتال به ارز معمولی و بالعکس ساخته و منتشر شده است. همچنین کاربران علاقمند بتوانند پرداخت های خود را به وسیله تلفن همراه خود بسیار ساده تر انجام دهند.

طبق اعلام شرکت CoinJar، همچنین این برنامه شباهت زیادی به شبکه های اجتماعی دارد و بر سرعت، قابلیت اعتماد و سهولت در استفاده آن و سادگی پرداخت با کارت ها متمرکز شده است.

این برنامه جدید امکان پرداخت های آنی به سایر حساب های متصل به CoinJar از طریقی مانند توئیتر را فراهم کرده و فقط از نام کاربران به جای آدرس بیت کوینی آن ها استفاده می شود. شرکت CoinJar در نظر دارد امکان پرداخت به سایر حساب ها را با کارمزد ناچیزی برقرار کند.

همچنین کاربران CoinJar می توانند پرداخت و انتقال وجه را بین حساب های AUD و GBP انجام دهند و به هر کس در بیت کوین، به صورت مستقیم و از طریق یک حساب ارزی معمولی با نرخ 2 درصد کارمزد، وجه را جا به جا کند.

امکان شناسه اثر انگشتی تعبیه شده در دستگاه های اپل، می تواند برای ورود به این برنامه نیز استفاده شود. شرکت CoinJar که دفتر مرکزی آن در ملبورن قرار دارد؛ به تازگی مرکز دیگری نیز در شهر لندن افتتاح کرده و خدمات خود را به بازار انگلستان عرضه می کند.

 

منبع : http://www.paymenteye.com/2015/02/06/coinjar-releases-ios-app-update/

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄  50  =