خرید شارژ با سوء استفاده از اطلاعات بانکی

فتا تشریح کرد

فتا از دستگیری فردی که با سوء استفاده از اطلاعات بانکی دوستش اقدام به خرید اینترنتی شارژ می کرد خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با سوء استفاده از اطلاعات بانکی دوستش اقدام به خرید اینترنتی شارژ می کرد خبرداد.

سرهنگ "سید محمد حسینی پور" با اعلام این خبر گفت ، در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبالغی از حساب بانکی اش برداشت شده است بررسی موضوع در دستور کار تیم اقتصادی پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ا دامه افزود : با توجه به اظهارات شاکی و بررسی های تخصصی انجام گرفته مشخص شد مبالغ کسر شده تماما صرف خرید شارژ از طریق گوشی تلفن همراه شده است که با استفاده از سرنخ های به دست آمده مشخصات فرد استفاده کننده از این شارژها شناسایی و به این پلیس احضار شد.

سرهنگ حسینی پور تصریح کرد: متهم که دوست شاکی و هم خانه او بود در اعترافات خود اظهار کرد چند وقت پیش دوستم با استفاده از تلفن همراه من اقدام به خرید شارژ کرد که بعد از آن من با به دست آوردن اطلاعات وی از طریق حافظه گوشی اقدام به خرید چند فقره شارژ نمودم.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در پایان از مردم خواست:به منظور پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی کافی است که شهروندان عزیز به صورت دوره ای نسبت به تغییر رمز کارت بانکی خود اقدام نمایند.

منبع: 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  35