راه اندازی کلید شکایات در مرکز ارتباط ملت

مرکز ارتباط ملت با همکاری اداره کل بازرسی و نظارت بانک ملت، کلید شکایات را راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک ملت، کلید شکایات مرکز ارتباط ملت که 16 اسفندماه سال گذشته به صورت آزمایشی راه اندازی شده بود، با حضور عباس جعفرلو مدیر امور نظارت و بازرسی بانک ملت و معاونان وی، عربشاهی مدیرعامل شرکت مهندسی نرم افزار شقایق همچنین مسوولان اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
بر اساس این گزارش، از 16 اسفندماه سال 93 تاکنون بیش از سه هزار تماس با کلید شکایات مرکز ارتباط ملت گرفته شده که به 2700 تماس پاسخ داده شده است.
این گزارش حاکی است، ارتباط کنونی مشتریان با مرکز ارتباط ملت برای ارائه شکایت ها از طریق خطوط تلفنی است ولی ارتباط با منشی تلفنی، ارتباط از طریق پیام کوتاه و ارتباط از طریق ایمیل نیز در دستور کار قرار دارد.
از مزیت های راه اندازی کلید شکایت مرکز ارتباط ملت می توان به مدیریت برنامه ریزی شده روی شکایت ها، مدیریت زمان و هزینه نیروی انسانی متخصص در این حوزه و دسترسی به سوابق تماس های گرفته شده اشاره کرد.
عباس جعفرلو، مدیر امور بازرسی و نظارت در این مراسم اظهار داشت: انعکاس شکایت ها و نارضایتی ها به مرکز ارتباط و رفع آنها، باعث افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خواهد شد.
وی با بیان این نکته که پاسخگو بودن تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتریان دارد، افزود: اگر قرار است در سطح بین المللی، بانک مطرحی باشیم باید پاسخگو بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
جعفرلو تاکید کرد: هدف ما را از راه اندازی کلید شکایات، پاسخگو بودن و پیشگیری از بروز تخلفات و نقض قوانین است تا بدین ترتیب بتوانیم رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  5