هر ۲۰ ثانیه یکبار حمله به کسب و کارهای کوچک

در تراکنش های بدون کارت (CNP) بریتانیا رخ داد

در ماه مارس، کسب و کارهای بریتانیایی با تقلب های انجام گرفته در تراکنش های بدون کارت (CNP)، تقریبا هر 20 ثانیه یکبار مورد حمله واقع شدند، هدف این حملات بیشتر کسب و کارهای کوچک بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از شاپرک در ماه مارس، کسب و کارهای بریتانیایی با تقلب های انجام گرفته در تراکنش های بدون کارت (CNP)، تقریبا هر 20 ثانیه یکبار مورد حمله واقع شدند، هدف این حملات بیشتر کسب و کارهای کوچک بوده است.

شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی WorldPay، در ماه مارس گزارش کرده است که بیش از 133 هزار مورد تراکنش تقلبی به ارزش 10 میلیون پوند مشاهده کرده که در آنها خریدها بوسیله اطلاعات مسروقه کارت ها صورت پذیرفته است.

بیش از 67 درصد از تراکنش های تقلبی به صورت آنلاین انجام گرفته اند، در حالی که خریدهای تلفنی یا ایمیلی در کل 19 درصد از تقلب ها را به خود اختصاص داده اند.

تیم لَنسدال، مدیر بخش امنیت پرداخت های WorldPay اعلام کرد: «فناوری محافظت در برابر جعل کارت ها، راهی طولانی در پیش دارد. چراکه هنوز نرخ حملات انجام گرفته واقعا نگران کننده است. جزئیات اطلاعات کارت ها ضعیف ترین لینک دفاعی از سوی مشتریان و کسب وکارها را دارند و کلاهبرداران این ضعف را شناسایی کرده اند و بوسیله آن حملات خود را اجرا می کنند.»

منبع : http://finextra.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

13  ⁄  13  =