شرکت BitReserve مدیر امنیت اطلاعات سابق مسترکارت را استخدام کرد

شرکت بیت رزرو (BitReserve) که بزودی اولین روش انتقال و تبادل ارز کاملا رایگان جهان را معرفی می کند، ویلیام دینینگز، مدیر امنیت اطلاعات سابق مسترکارت را استخدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت بیت رزرو (BitReserve) که بزودی اولین روش انتقال و تبادل ارز کاملا رایگان جهان را معرفی می کند، ویلیام دینینگز، مدیر امنیت اطلاعات سابق مسترکارت را استخدام کرد. این شرکت در سال 2013، توسط هالسی ماینر، مؤسس Cnet تاسیس شده است و ارائه دهنده سرویس مالی مبتنی بر فناوری ابری به نام BitReserve است که کاربران می توانند از طریق آن به ارزهای مختلف و انتقال و تبادل ارز و کالا بدون پرداخت کارمزد دسترسی داشته باشند. این استارتاپ اعلام کرده است که انجام کلیه تغییرات، انتقال و ارسال وجه در هر یک از 9 واحد ارزی مورد پشتیبانی این نرم افزار رایگان خواهد بود.

ماینر در این باره اظهار نظر کرد: «با ارائه سرویس های انتقال وجه و تبادل ارز به صورت رایگان، امیدواریم بتوانیم سرویس های مالی جهانی را به سمت برقراری عدالت متحول کنیم تا آنچه به مشتریان خود عرضه می کنیم، منصفانه، کامل، پاسخگو و شفاف باشد. سیستمی باشد که همه مردم جهان از مزایای آن بهره ببرند.»

گرداننده اصلی این طرح، ولیلیام دینینگز مدیر امنیت اطلاعات این شرکت می باشد. دنینگز در سال 2013 از مسترکارت به شرکت نایک رفته و در آن جا نیز سمت مدیر امنیت اطلاعات را عهده دار بوده است. در حال حاضر یک پرونده دادگاهی، بین دو شرکت نایک و مسترکارت در حال اجرا می باشد و به نظر می رسد مسترکارت مدعی است که شرکت نایک در حال توطئه علیه کارمندان امنیت اطلاعات مسترکارت می باشد.

دنینگز نیز از رئیس سابق خود در نایک (آنتونی واتسون) تبعیت می کند و اخیرا سمت مدیر ارشد اطلاعاتی خود در شرکت تولید پوشاک ورزشی را کنار گذاشته و به عنوان مدیر ارشد عملیاتی به استارتاپ Bitreserve پیوسته است.

واتسون در این باره می گوید: «رهبری وی، ابزاری برای پیشروی، نوآوری و تقویت این شرکت است و بخش های «ضد پولشویی» و «شناخت مشتری» را به منظور تحکیم و تامین اطلاعات اعضاء و سپرده های آن ها بر عهده دارد.»/شاپرک

منبع: http://finextra.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =