فیسبوک دکمه «خرید» را آزمایش می کند

با همکاری با پلتفرم تجارت الکترونیکی Shopify

فیسبوک در حال همکاری با پلتفرم تجارت الکترونیکی Shopify می باشد و به همین منظور به زودی دکمه «خرید» را بروی صفحات فیسبوک قرار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شبکه اجتماعی فیسبوک در حال همکاری با پلتفرم تجارت الکترونیکی Shopify می باشد و به همین منظور به زودی دکمه «خرید» را بروی صفحات فیسبوک قرار داده و کلیه امکانات متناسب با آن را نیز توسعه می دهد. در این صورت کاربران فیسبوک قادر به خرید محصولات نمایش داده شده در صفحات فیسبوک نیز خواهند بود و نیازی نیست برای انجام خریدهای آنلاین صفحه شبکه اجتماعی خود را ترک کنند.

فیسبوک آزمایش «دکمه خرید» را در تابستان سال گذشته با گروه کوچکی از بخش های تجاری متصل به پلتفرم Shopify آغاز کرده بود. طی این آزمایش مردم می توانستند کالاهایی که در صفحات فیسبوک تبلیغات آن ها را مشاهده می کنند را همانجا خریداری کنند، هزینه آن را در یک فرایند ساده پرداخت کنند. همچنین می توانند بر روی پست های صفحه فیسبوک نیز، عملیات خرید قرار دهند.

اخیرا تعداد زیادی از شرکت های مستقر در ایالات متحده که با Shopify همکاری می­کنند. در حال حاضر این پروژه در فاز آزمایش بتا قرار دارد و افراد می توانند کانال های فروش جدیدی را در فیسبوک باز کنند. آن کانال ها را به حساب های خود مرتبط کرده و محصولات را به همراه یک «دکمه خرید» به یکدیگر ارسال کنند. همچنین کاربران می توانند میزان فروش خود را از طریق شرکت در فرایندهای تبلیغاتی و پرداخت هزینه های تبلیغات نیز ارتقاء دهند.

این گام به جلوی فیسبوک، سایر شبکه های اجتماعی را متحول نموده به طوری که اخبار اخیر حاکی از آن است که شبکه اجتماعی Pintreset نیز در حال افزودن «دکمه خرید» است و برای اتصال به بخش های تجاری همکار با Shopify آماده می شود. هر دو شبکه اجتماعی فیسبوک و پینترست در حال بررسی همکاری با شبکه پرداخت اینترنتی Stripe نیز می باشند.

منبع http://finextra.com:

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  32  =  35